معرفی 8 مورد از بهترین اپلیکیشن های چت استوری


معرفی 8 مورد از بهترین اپلیکیشن های چت استوری

چت استوری یکی از نوین‌ترین سبک‌های داستان نویسی است که روز به روز طرفداران آن بیشتر می‌شود. به عقیده برخی تحلیلگران بعید نیست این داستان های مبتنی بر چت و گفتگو، روزی صنعت چاپ را تحت تاثیر قرار بدهند. برای زمانی طولانی، خواننده‌ها گزینه‌های تقریبا ثابتی پیش روی خود داشتند. انتخاب مجله، روزنامه، کتاب و... نوشته معرفی 8 مورد از...

چت استوری یکی از نوین‌ترین سبک‌های داستان نویسی است که روز به روز طرفداران آن بیشتر می‌شود. به عقیده برخی تحلیلگران بعید نیست این داستان های مبتنی بر چت و گفتگو، روزی صنعت چاپ را تحت تاثیر قرار بدهند.

برای زمانی طولانی، خواننده‌ها گزینه‌های تقریبا ثابتی پیش روی خود داشتند. انتخاب مجله، روزنامه، کتاب و از سال‌ها قبل پی دی اف‌ها، گزینه‌های آن‌ها بودند، اما از چند سال قبل دسته‌بندی دیگری نیز افزوده شده است.

معرفی 8 مورد از بهترین اپلیکیشن های چت استوری

اپلیکیشن چت استوری چیست؟

چت استوری به یک داستان خیالی اشاره می‌کند که در قالب گفتگوهای متنی ارائه شده و خواننده را همراه با خود به دل یک داستان خیالی می‌برد. به عقیده کاربران امروزی که به چت استوری ها روی خوشی نشان داده‌اند، حین خواندن آن‌ها به دل داستان کشیده خواهید شد که نشان‌دهنده جذابیت این سبک از داستان‌ها است. در ادامه 8 مورد از بهترین اپلیکیشن های چت استوری را معرفی خواهیم کرد.

Lure

دانلود برای Android | iOS

معرفی 8 مورد از بهترین اپلیکیشن های چت استوری

یکی از ویژگی‌های مهم این برنامه، دریافت آپدیت‌های پیاپی و به روز شدن مجموعه داستان‌های درون آن است. همچنین دسته‌‌بندی‌های متفاوتی وجود دارد و می‌توانید بسته به حالت روحی خود، یک چت استوری خنده‌دار و یا ترسناک انتخاب کنید. از آنجایی که داستان‌ها به چندین خط تقسیم می‌شوند، خواندن آن‌ها بر روی هر نمایشگر گوشی هوشمندی راحت خواهد بود. با لمس لینک پایین صفحه، مابقی داستان بارگذاری خواهد شد.

به خاطر نمایش زمان تقریبی مطالعه هر داستان، می‌توان برنامه‌ریزی خوبی داشت. در بالای هر داستان، آمار تعداد بینندگان و لایک‌کنندگان آن نمایش داده می‌شود که برای برگزیدن داستان‌های پرطرفدار کمک می‌کند. برای این نرم افزار چت استوری سه روز استفاده رایگان در نظر گرفته شده است، اما بعد از آن باید بسته به نوع اشتراک خود مبلغی بین 2.99 تا 39.99 دلار (از طریق پرداخت درون برنامه‌ای) بپردازید.

Tap by Wattpad

دانلود برای Android | iOS

معرفی 8 مورد از بهترین اپلیکیشن های چت استوری

در این اپلیکیشن چت استوری به جای داستان‌های کاملا مبتنی بر گفتگوهای متنی، تصاویر و ویدیوهایی نیز نمایش داده شده و صوت‌هایی نیز به گوش خواهند رسید. یکی دیگر از ویژگی‌های آن امکان تغییر نحوه تمام شدن داستان است که بسته به انتخاب کاربر مشخص می‌شود.

هر هفته چندین Tap Original جدید عرضه می‌شود که در انحصار این اپلیکیشن بوده و حتی اگر از سایر اپلیکیشن های چت استوری استفاده کنید، چیزی جدید در اختیارتان قرار خواهند داد. هر کاربر می‌تواند داستان خیالی خودش را نیز نوشته و ارسال کند. استفاده از برنامه رایگان است، اما برای دسترسی به برخی ویژگی‌ها باید با پرداخت مبلغی بین 2.99 تا 39.99 دلار، حق اشتراک اپلیکیشن را خریداری کنید.

Hooked

دانلود برای Android | iOS

معرفی 8 مورد از بهترین اپلیکیشن های چت استوری

بر اساس گفته‌های شرکت توسعه‌دهنده که اپلیکیشن چت استوری Hooked را در سال 2015 عرضه کرد، این برنامه تاثیر به سزایی در افزایش محبوبیت این دسته داستان‌ها داشته است. از نظر محبوبیت، این اپلیکیشن درون آیتونز با نرم افزارهایی همچون اینستاگرام و اسنپ چت رقابت می‌کند که نشان‌دهنده محبوبیت باورنکردنی آن است!

بر اساس یک دسته‌بندی انتخاب شده، برنامه یک داستان در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در صورت خرید حق اشتراک برنامه با پرداخت مبلغی بین 2.99 تا 39.99 دلار، می‌توانید به صورت دستی و دلخواه داستان مورد نظرتان را درون دسته‌بندی مد نظر انتخاب کنید.

Eavesdrop

دانلود برای Android | iOS

معرفی 8 مورد از بهترین اپلیکیشن های چت استوری

یکی از جذابیت‌های این چت استوری، تقسیم کردم داستان‌ها به قسمت‌ها و اپیزودهای مختلف است. درون آن صدها داستان و هزاران قسمت وجود دارد، به همین دلیل همیشه چیزی برای خواندن وجود خواهد داشت! بعد از خواندن هر داستان به آن امتیازدهی کنید، چرا که فیدبک‌های شما برای توسعه‌دهنده اهمیت دارد.

یکی از ویژگی‌های کاملا متمایزکننده Eavesdrop از سایر اپلیکیشن های چت استوری ، استریم‌های زنده اینترنتی از زندگی‌های واقعی است که در قالب چندین کاراکتر در برخی داستان‌ها ظاهر می‌شوند. هر هفته مجموعه‌ای جدید از داستان‌ها به برنامه افزوده خواهند شد. استفاده از آن برای یک هفته رایگان است و بعد از آن به منظور خرید اشتراک باید هزینه‌ای متغیر همانند سایر برنامه های چت استوری پرداخت کنید.

Cliffhanger

دانلود برای Android | iOS

معرفی 8 مورد از بهترین اپلیکیشن های چت استوری

بیشتر چت استوری ها را همانند تاریخچه گفتگوی فردی دیگر مطالعه می‌کنید، اما حین استفاده از اپلیکیشن Cliffhanger، روال کمی متفاوت است، چرا که خواننده به عنوان بخشی از داستان محسوب می‌شود. همانطور که از نام آن پیداست، بیشتر داستان‌ها هیجان‌انگیز و دلهره‌آور، مرموز و ترسناک هستند. خواننده می‌تواند نحوه برملا شدن داستان را مشخص کند.

استفاده از بخش‌های متشکل از فایل‌های ویدیویی و تصویری اپلیکیشن منوط به پرداخت درون برنامه‌ای است. به عقیده برخی کاربران، خواندن داستان‌های Cliffhanger جذاب بوده و برای برخی اعتیادآور است. اگر تصمیم دارید با استفاده از وسایل عمومی به یک سفر طولانی بروید، این برنامه چت استوری در طول کل مسیر شما را سرگرم نگه خواهد داشت. هر روز تعدادی داستان جدید به مجموعه افزوده می‌شود. استفاده از برنامه رایگان است، اما می‌توان خرید درون برنامه‌ای انجام داد.

READIT Chat Stories

دانلود برای iOS

معرفی 8 مورد از بهترین اپلیکیشن های چت استوری

این برنامه نیز به لطف داستا‌ن‌های فوق‌العاده خاص، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است، اما حین استفاده از نسخه عادی و رایگان، دو مشکل اساسی وجود دارد؛ داستان‌ها به صورت خودکار و توسط برنامه برایتان انتخاب شده و خواندن داستان تا انتها نیز امکان‌پذیر نخواهد بود!

بدون در نظر گرفتن این محدودیت‌ها، READIT یکی از محبوب‌ترین برنامه‌ها در آیتونز بوده و کاربران زیادی با اشتیاق حق اشتراک آن را خریداری می‌کنند. استفاده از تمام قابلیت‌های برنامه برای یک هفته به صورت رایگان امکان‌پذیر است، اما بعد از آن باید ماهیانه 4.99 دلار پرداخت کنید.

Yarn

دانلود برای Android | iOS

معرفی 8 مورد از بهترین اپلیکیشن های چت استوری

بر اساس پیش‌بینی برخی تحلیلگران، بعید نیست صنعت چاپ و نشر توسط چت استوری ها تحت تاثیر قرار بگیرد. یکی از برنامه‌های محبوب تاثیرگذار در این اتفاق قطعا Yarn محسوب می‌شود. در این برنامه هر روز داستان‌هایی جدید اضافه شده و مشاهده ویدیو، یکی از نکات متمایز‌کننده داستان‌های آن در مقایسه با سایر اپلیکیشن‌ های چت استوری است.

برای فهم درست برخی داستان‌ها، تصاویری درونشان قرار داده شده که برای مشاهده آن‌ها باید حق اشتراک برنامه را خریداری کنید. بعد از یک هفته استفاده رایگان، می‌توانید حق اشتراک هفتگی یا سالیانه آن را به ترتیب با پرداخت 4.99 دلار و 39.39 دلار دریافت کنید.

Scary Chat Stories – Addicted

دانلود برای Android | iOS

معرفی 8 مورد از بهترین اپلیکیشن های چت استوری

برخلاف تمامی اپلیکیشن‌ های چت استوری معرفی شده در بالا، این مورد کاملا رایگان است، اما همانطور که از نامش پیداست، تنها در صورتی که به خواندن داستان های ترسناک علاقه‌مند هستید باید به سراغ آن بروید. در اینجا خبری از تصویر و ویدیو نبوده و تمامی داستان‌ها کاملا متن محور هستند.

دلیل رایگان بودن برنامه، وجود تبلیغات فراوان در رابط کاربری است که البته می‌توان به راحتی آن‌ها را کنار زد. از نظر جذابیت داستان‌ها و حتی رعایت قوانین نگارشی، این برنامه به اندازه سایر اپلیکیشن های چت استوری معرفی شده حرفه‌ای نیست، اما در هر صورت به خاطر عدم نیاز به پرداخت هزینه، گزینه‌ای مناسب به شمار می‌آید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان