با این روش ساده قبل از حمام پوست بدن تان را سم زدایی کنید!


با این روش ساده قبل از حمام پوست بدن تان را سم زدایی کنید!

پوست بدن به عنوان اولین سپر محافظتی باید سم زدایی شود. با روش بروس کشیدن پوست بدن قبل از حمام نه تنها پوست سالم تر و باطراوت تری خواهید داشت، بلکه با از بین بردن سلول های مرده و سموم روی پوست اعضا داخلی بدن هم سالم تر خواهند شد. نوشته با این روش ساده قبل از حمام پوست بدن تان را سم زدایی کنید! اولین بار در نت نوشت پدیدار شد.

0

بروس کشیدن پوست بدن در حالی که خشک است روشی بسیار ساده در زیباسازی و سلامت و سم زدایی پوست بدن محسوب می شود. اگر این روش را بتوانید هفته ای یک بار انجام دهید کمک زیادی به سم زدایی پوستتان کرده اید. آن هم در شرایط آب و هوایی امروز که در بیشتر شهرها پوست در معرض سم های زیادی قرار دارد. با نت نوشت امروز همراه باشید تا با این روش سم زدایی ساده و سالم پوست بدن آشنا شوید.

با این روش ساده قبل از حمام پوست بدن تان را سم زدایی کنید!

بروس زدن پوست بدن چیست؟

بروس کشیدن پوست بدن در حالی که خشک است، باعث از بین رفتن سلول های شاخی (عامل زبری پوست) شده، سلول های مرده پوست سریع تر از بین رفته و با گردش بهتر جریان خون در پوست بدن؛ پوست صاف تر، شفاف تر و سالم تر می شود.

این روش پوست بدن را به خوبی سم زدایی می کند. بهتر است قبل از یک اسپا، یا یک حمام درست و حسابی یا حتی یک دوش ساده بروس را بر روی پوست خشک بکشید.

با این روش ساده قبل از حمام پوست بدن تان را سم زدایی کنید!

فواید بروس کشیدن پوست

بروس کشیدن پوست قبل از حمام فواید زیادی دارد:

گردش بهتر جریان خون و در نتیجه تغذیه بهتر پوست از بین رفتن سلولییت سم زدایی پوست کمک به درمان بیماری های گوارشی سلامت غده های لنفاوی پاک شدن منافد پوست و جدا شدن ذرات و سموم جذب شده کاهش وزن به دلیل ماساژی که در نتیجه حرکت بروس بر روی پوست داده می شود افزایش شادابی و نشاط و انرژی در نتیجه افزایش گردش جریان خون در پوست کاهش استرس عملکرد بهتر کلیه ها: از آن جا که عمکرد کلیه ها، کبد و پوست با هم در ارتباط است سم زدایی پوست فشار کمتری به کلیه برای سم زدایی وارد می کند. مناسب برای انواع پوست ها حتی پوست های خشک که باعث درمان خشکی و تولید سلول های جدید می شود

انتخاب بروس مناسب

به چند نکته باید توجه کنید. اولین نکته این که پوست بدن تان باید خشک باشد و دومین نکته انتخاب بروس مناسب است. و البته سومین نکته روش درست بروس کشیدن پوست است که همه را یک به یک برای شما شرح می دهیم.

بهتر است از بروس هایی استفاده کنید که حتما برای پوست بدن تولید شده است. اگر بتوانید از بروس هایی که با الیاف طبیعی ساخته شده است استفاده کنید مسلما بهتر است. در غیر این صورت از بروس های پلاستیکی هم می توانید استفاده کنید.

بروس هایی دارای بند یا گیره بهتر است چون با قرار دادن انگشتان در پشت گیره یا بند با تسلط بیشتری می توانید بدن تان را بروس بزنید. در غیر این صورت می توانید از بروس های دسته بلند هم استفاده کنید.

روش های بروس کشیدن پوست

مرحله اول:

بعد از انتخاب بروس مناسب، بروس کشیدن را از پاهای تان شروع کنید، سپس ساق و ران ها را بروس بزنید. سپس شکم، سینه و شانه ها و بعد پشت بدن را بروس بزنید.

مرحله دوم:

نحوه بروس کشیدن باید به صورت دایره وار باشد تا هم فشار و هم گردش خون بهتر صورت گیرد. در نواحی که پوستتان دچار مشکل است مثلا خشکی یا سلولییت بیشتری دارد یا دارای سلول های زبر و شاخی است بروس را با فشار دایره وار و مدت زمان بیشتری روی پوست بکشید.

مرحله سوم:

در قسمت هایی که غده های لنفاوی قرار دارد مثل زیر بغل بهتر است دست ها را بالا برده و به صورت حرکت دایره وار در جهت عقربه های ساعت بروس بزنید.

مرحله چهارم:

تمام پوست بدن تان را می توانید بروس بزنید. فقط مواظب پوست گردن و صورت تان باشید. این دو ناحیه پوست لطیفی دارد که بهتر است از بروس های نرم تر مخصوص پوست صورت استفاده کنید.

بهترین زمان بروس زدن پوست بدن

بهترین زمان سم زدایی پوست با بروس کشیدن درست قبل از دوش کردن و حمام کردن است. قبل از آن که دوش حمام را باز کنید در حالی که بدن تان خشک است بهترین زمان سم زدایی، پاک کردن سلول های پوستی و از بین بردن سلول های مرده است.

اثرات جانبی

سعی کنید این روش را محدود به هفته ای یک یا دوبار بار برای پوست های چرب، دو بار در ماه برای پوست های معمولی و یک بار در ماه برای پوست های خشک نمایید تا پوست زیاد تحریک نشود. در صورتی که هر بار قبل از هر حمام یا دوش از این روش استفاده کنید ممکن است شاهد التهابات و حساس شدن پوست شوید.

با توجه به نوع پوست تان، نحوه زندگی تان مثل شهری که در آن زندگی می کنید و میزان آلودگی بعد از مدتی به راحتی تعداد مورد نیاز سم زدایی پوست بدن تان را با روش بروس کشیدن متوجه خواهید شد.

منبع:

organicfacts.net

با این روش ساده قبل از حمام پوست بدن تان را سم زدایی کنید!با این روش ساده قبل از حمام پوست بدن تان را سم زدایی کنید! با این روش ساده قبل از حمام پوست بدن تان را سم زدایی کنید!با این روش ساده قبل از حمام پوست بدن تان را سم زدایی کنید!
با این روش ساده قبل از حمام پوست بدن تان را سم زدایی کنید!
برای درج دیدگاه کلیک کنید

پاسخی بگذاید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

اگر جوابی برای دیدگاه من داده شد مرا از طریق ایمیل با خبر کن

نام *

ایمیل *

وبسایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا