کباب الریان روی آتش سیزده بدر استقلال/ ازبکستان آخرین ایستگاه صعود برانکو و پرسپولیس


کباب الریان روی آتش سیزده بدر استقلال/ ازبکستان آخرین ایستگاه صعود برانکو و پرسپولیس

تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال ایران فردا (دوشنبه) در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود می روند.

کباب الریان روی آتش سیزده بدر استقلال/ ازبکستان آخرین ایستگاه صعود برانکو و پرسپولیس

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال ایران فردا (دوشنبه) در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریفان خود می روند.

استقلال - الریان

تیم فوتبال استقلال ایران در هفته پنجم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی روز دوشنبه به مصاف تیم الریان قطر می‌رود.

استقلالی‌ها با توجه به تساوی یک بر یک در بازی گذشته مقابل العین امارات در دور برگشت با 6 امتیاز در جایگاه اول گروه D قرار دارند.

شاگردان وینفرد شفر با توجه به نتایج خوبی که در رقابت‌های لیگ برتر بدست آورده اند به دنبال این هستند تا در این فصل سهیمه آسیایی کسب و در رقابت‌های جام حذفی نیز قهرمان شوند.

بازیکنان تیم فوتبال استقلال در دیدار آسیایی خود توانستند در هفته اول برابر الریان قطر به تساوی2 بر 2 دست پیدا کنند و در هفته دوم تیم الهلال را با نتیجه یک بر صفر شکست دهند. آبی پوشان همچنین در دور رفت در هفته سوم رقابت های آسیایی به تساوی 2 بر 2 برابر العین دست پیدا کردند. همچنین شاگردان شفر در هفته چهارم این رقابت ها در دور برگشت مقابل العین به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

بدون شک شاگردان شفر با نتایج خوبی که تا به اینجا در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کسب کرده اند به دنبال کسب 3 امتیاز برابر تیم فوتبال الریان قطر هستند تا صعود خود را از این گروه قطعی کنند.

تیم فوتبال استقلال روز دوشنبه هفته آتی در ورزشگاه آزادی برابر الریان قطر به میدان می‌رود. شاگردان شفر در این دیدار انگیزه برد و صعود از گروه خود را دارند و می‌خواهند تیم قطری را برابر هواداران آبی دل شکست دهند تا به این ترتیب یک گام به صعود خود از این گروه نزدیک شوند.

تیم فوتبال الریان در لیگ ستارگان قطر در رده سوم قرار دارد و بدون شک شاگردان لادروپ به دنبال 3 امتیاز برابر شاگردان شفر در ورزشگاه آزادی هستند تا به این ترتیب شرایط خود را در گروه D بهتر کنند. البته الریانی ها در مقابل هواداران استقلال کار سختی در ورزشگاه آزادی دارند.

شاگردان لادروپ در حال حاضر با 6 امتیاز از 4 بازی در جایگاه دوم گروه قرار دارند.

شاگردان لادروپ برای دیدار مقابل استقلال تمرینات خود را به صورت فشرده دنبال کردند و در این میان نیز محمد علا هافبک ملی پوش این تیم هم در تمرین شرکت کرده تا سرمربی دانمارکی تیمش را بطور کامل در اختیار داشته باشد.

تیم الریان برای دیدار برابراستقلال تهران مصدومی نخواهد داشت و این تیم با تمامی قوا به ایران سفر خواهد کرد.

از طرفی شاگردان شفر هم تا قبل از بازی با الریان قطر، تمرینات بدنسازی و تاکتیکی خود را تا قبل از بازی روز دوشنبه هفته آتی پیگیری می‌کنند تا آماده نبرد برابر الریانی ها باشند.

محسن کریمی، پادوانی و مهدی قائدی دیگر بازیکنانی هستند که نمی‌توانند برابر الریان قطر در رقابت‌های آسیایی بازی کنند.

مامه تیام مهاجم سنگالی تیم استقلال به دلیل مصدومیت نمی‌تواند تیمش را برابر الریان قطر همراهی کند. این بازیکن که در بازی با العین امارات مصدوم شده بود، در بازی با نفت تهران نیز حضور نداشت.

مجید حسینی، برزای و فرشید باقری نیز از دیگر بازیکنانی هستند که به طور قطع به بازی مقابل الریان نمی رسند.

پرسپولیس - نسف قارشی

تیم فوتبال پرسپولیس تهران دوشنبه هفته جاری در پنجمین بازی اش در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف نسف قارشی ازبکستان می رود.

سرخ پوشان پایتخت که از چهار بازی قبلی خود در این رقابت ها ۹ امتیاز کسب کرده اند، برای قطعی کردن صعودشان به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان تنها نیاز به کسب یک تساوی برابر شاگردان روزیغول بردیف دارند چراکه آنها در بازی رفت سه بر صفر نسف قارشی را شکست دادند و در صورت تحقق این امر حتی اگر در دیدار پایانی خود مقابل السد قطر مغلوب شوند و تیم ازبکستانی الوصل امارات را شکست دهد با توجه به قانون برتری در بازی رو در رو، می توانند بالاتر از این تیم راهی مرحله بعد شوند.

پرسپولیس که با شکست مقابل سایپا در هفته بیست و ششم لیگ برتر برای دومین بازی متوالی از قطعی کردن قهرمانی اش در این مسابقات ناکام ماند و سال جدید را با باخت آغاز کرد، امیدوار است با برتری در دیدار با نسف قارشی عیدی خوبی به هواداران دهد.

شجاع خلیل زاده به دلیل محرومیت در این بازی غایب است اما سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند و وحید امیری، ملی پوشان پرسپولیس که با تشخیص برانکو در بازی با سایپا به میدان نرفتند، مقابل نسف قارشی تیمشان را همراهی نمی کنند.

نکته مهم اینست که نسف در هر ۲بازی خانگی اش در لیگ قهرمانان به برتری رسیده است و برای زنده نگه داشتن شانس صعودش باید پرسپولیس را هم از سد راه بردارد. از طرفی نماینده کشورمان در تنها بازی خارج از خانه اش با نتیجه سنگین ۳ بر یک از السد قطر شکست خورد و به همین دلیل برانکو ایوانکوویچ باید برای دست یابی به کلید راهیابی به مرحله بعدی رقابت ها از حواشی اخیری که به دلیل مجادله لفظی با کارلوس کی روش و خلیل آزمون درگیر آن شده است فاصله بگیرد و تمام تمرکزش را روی این امر معطوف کند.

نسف قارشی که با یک برد و یک تساوی و کسب چهار امتیاز در ۲ هفته ابتدایی سوپرلیگ ازبکستان در رتبه دوم جدول ۱۲ تیمی این رقابت ها قرار گرفته است در ترکیب خود از ستارگانی مانند ایگناتی نستروف، جسور حسنوف، دلشاد رخمت الله اف ازبک، جهانگیر علیف تاجیکستانی، ایگور گلبان روس،اسلاوکو لوکیچ و دراگان چران صربستانی استفاده می کند.

علی السماهیجی بحرینی با کمک محمد جعفر و عبدالله صالح قضاوت این بازی را برعهده دارند.

پرسپولیس و نسف قارشی به ترتیب با ۹ و ۶ امتیاز در رتبه دوم و سوم جدول گروه سوم لیگ قهرمانان قرار دارند.

دیدار نسف قارشی و پرسپولیس از ساعت ۱۹(به وقت تهران) دوشنبه ۱۳ فروردین در ورزشگاه مرکزی قارشی برگزار می شود.

ترکیب احتمالی نسف قارشی

سانیار کوواتوف، اودیلجان خاماربکوف، شروف موختیدینوف، دانیور نورزالله اف، اسلام کنجابائف، ایگور گلبان، اسلاوکو لوکیچ، دراگان چران، جسور حسنوف، عزیزجان گانیف، عمر اشمورادف

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، حسین ماهینی، محمد انصاری، صادق محرمی، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، محسن ربیع خواه، علی علیپور، سیامک نعمتی، وحید امیری

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط