جزئیاتی از فیلم بعدی گاسپار نوئه به نام Psyche منتشر شده است


جزئیاتی از فیلم بعدی گاسپار نوئه به نام Psyche منتشر شده است

وقتی به تاریخچه ی سینما نگاه می‌کنیم، بعضی کارگردان‌ها را می‌بینیم که همواره چیزی فراتر از یک کارگردان ساده بوده‌اند. اگر زمانی بخواهیم فهرستی از جنجالی‌ترین کارگردان های تاریخ سینما گلچین نمائیم، بدون شک نام گاسپار نوئه را می‌توانیم در آن فهرست پیدا کنیم. «گاسپار نوئه» (Gasper Noe)، این کارگردان 54...

وقتی به تاریخچه ی سینما نگاه می‌کنیم، بعضی کارگردان‌ها را می‌بینیم که همواره چیزی فراتر از یک کارگردان ساده بوده‌اند. اگر زمانی بخواهیم فهرستی از جنجالی‌ترین کارگردان های تاریخ سینما گلچین نمائیم، بدون شک نام گاسپار نوئه را می‌توانیم در آن فهرست پیدا کنیم.

«گاسپار نوئه» (Gasper Noe)، این کارگردان 54 ساله ی آرژانتینی تبار که در فرانسه زندگی می‌کند خالق تعدادی از بحث برانگیزترین فیلم‌های سینمای معاصر بوده است. با نگاه به آثار او از جمله «Irreversible» ،«Enter the Void» و «Love» که بینندگان بیشتری داشته‌اند می‌توان به وضوح نحوه نگرش انتقادی این کارگردان از جامعه و بشریت را نظاره‌گر بود. در تازه‌ترین خبر به دست آمده از این کارگردان متوجه شدیم که قرار است با فیلمی جدید به سینما باز گردد.

از جزئیات این فیلم می‌توان به این اشاره کرد که زبان این فیلم فرانسوی اعلام شده و زمانش تقریبا 90 دقیقه است. این فیلم رنگی است و احتمالا روی نوار فیلم ضبط شود و نه به صورت دیجیتال. بودجه در نظر گرفته شده برای آن دو میلیون و ششصد هزار یورو (برابر با 3.1 میلیون دلار) است و توسط تولیدکننده‌های فرانسوی حمایت می‌شود.

داستان فیلم Psyche در اواسط دهه نود میلادی اتفاق می‌افتد و در مورد گروهی از افراد شرکت کننده در یک مهمانی است که با نوع جدیدی از مواد مخدر آشنا می‌شوند که آن‌ها را تا اعماق جهنم فرو می‌برد. با این حال همانطور که مشخص است، سوال اصلی داستان فیلم این است که چه کسی این ماده مخدر را به دست آن‌ها رسانده است که به این شکل از لحاظ روانی تسلیم شده‌اند.

آخرین فیلم گاسپار نوئه فیلم سه بعدیLove در سال 2015 بود که در فستیوال فیلم کن نیز به نمایش درآمد و به‌ گزارش تکس شلتر، نوئه احتمالا مراحل تولید فیلم جدید خود را تا انتهای فصل بهار به پایان برساند و این فیلم برای اکران در سال 2019 آماده شود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
جزئیاتی از فیلم بعدی گاسپار نوئه به نام Psyche منتشر شده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تعطیلی مدارس تهران و کرج فردا شنبه 1 اردیبهشت 1403؟