استقرار پایگاه‌های نوروزی ثبت‌نامِ باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر


استقرار پایگاه‌های نوروزی ثبت‌نامِ باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر

علاقمندانی که امکان ثبت‌نام اینترنتی ندارند یا در روند ثبت‌نام اینترنتی در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر دچار مشکل هستند می‌توانند با مراجعه به 5 پردیس سینمایی ثبت‌نام حضوری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس،به نقل از پایگاه های نوروزی باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر در پردیس‌های سینمایی چارسو، کورش، آزادی، باغ کتاب و فرهنگ آماده همکاری با علاقمندان به ثبت‌نام در باشگاه هستند.

این پایگاه‌ها از 5 فروردین کار خود را آغاز کرده و تا 17 فروردین خدمات رسانی خواهند کرد و علاقمندانی که برای ثبت‌نام اینترنتی در باشگاه با مشکل روبرو شده اند، این امکان را دارند تا به این مراکز مراجعه کرده و حضوری ثبت نام کنند.

همچنین ثبت نام برای عضویت در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر و خرید بلیت با تخفیف پنجاه درصدی از پنجم فروردین در سایت سینما تیکت (www.cinamaticket.org) در حال انجام است و علاقمندان حوزه سینمای بین الملل که تاکنون موفق به ثبت نام نشده اند می توانند با ثبت نام در سایت جشنواره یا سینما تیکت از مزایای عضویت در باشگاه جشنواره جهانی برخوردار شوند.

راه‌های ثبت نام در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر آدرس‌های اینترنتی https://vp.eventival.eu/fiff/club پرتال باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر و https://www.cinematicket.org/?p=signup_fiff سایت سینماتیکت است.

مزایای عضویت در باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر شامل خرید بلیت فیلم های سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر با تخفیف 50 درصد (تا سقف 150 هزار تومان و نهایتا 30 بلیت)، بهره مندی از تخفیف 50 درصدی برای خرید هدایای جشنواره است.

همچنین اولویت در ثبت نام کارگاه های آموزشی باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر، قرعه کشی روزانه هنگام دریافت کارت عضویت، قرعه کشی بلیت اختتامیه با ظرفیت محدود، اهدای جایزه به اعضای فعال باشگاه، امکان ورود به پردیس چارسو (کاخ جشنواره) با همراه داشتن بلیت هر سانس از دیگر مزایایی است که برای اعضای باشگاه جشنواره درنظر گرفته شده است.

ارتباط با باشگاه جشنواره جهانی فیلم فجر از طریق اینستاگرام fiffclub@ و پشتیبانی تلگرام fiffclub-support@ امکانپذیر است.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس