چگونه باغچه عمودی پرورش دهیم؟


چگونه باغچه عمودی پرورش دهیم؟

دیوارهای گیاهی یا باغچه عمودی باعث درخشش باغ ها شده و آنها را از چیزی که می شناسیم شاخص می کند. در اینجا پیشنهادهایی به شما ارائه می دهیم  که بتوانید آنها را به باغ یا حتی خانه خود اضافه کنید. نبض ما– شما ممکن است دیوارهای گیاهی یا باغچه عمودی را دیده باشید که در […] نوشته چگونه باغچه عمودی پرورش دهیم؟ اولین بار در نبض ما...

دیوارهای گیاهی یا باغچه عمودی باعث درخشش باغ ها شده و آنها را از چیزی که می شناسیم شاخص می کند. در اینجا پیشنهادهایی به شما ارائه می دهیم که بتوانید آنها را به باغ یا حتی خانه خود اضافه کنید.

نبض ما– شما ممکن است دیوارهای گیاهی یا باغچه عمودی را دیده باشید که در مغازه ها، رستوران ها و حتی در کنار ساختمان ها سردرآورده اند. اما برای ساختن دیوار گیاهی خود چه کاری می توانید انجام دهید اگر بدانید که میتوان آنها را با استفاده از گل، شاخ و برگ و چمن کاشت.

چگونه باغچه عمودی پرورش دهیم؟

1-فضای خود را انتخاب کنید

شما می توانید دیوار خود را بر روی هر دیوار محکم، حصار یا چوب (برای خلق یک دیوار سفارشی که می تواند حرکت کند) بسازید. دیوارها حتی در داخل خانه و در هر اتاقی که دوست دارید، می توانند ساخته شوند. به سادگی می توان چند ردیف نگهدارنده برای پر کردن فضایی که می خواهید به دیوار پیچ کنید.

برای داشتن باغچه عمودی شما به ساختار دیوار صوتی، حصار یا حتی آلونک محکم نیاز خواهید داشت. برای پر کردن فضا، نگهدارنده های 2 سانت در 1 سانت را با فاصله 38 سانتی متری از هم به دیوار پیچ کنید و از مستقیم بودن آنها مطمئن شوید.

2-گلدان ها را به نگهدارنده ها پیچ کنید

با استفاده از یک پیچ گوشتی الکتریکی و کار از پایین به بالا، گلدان های پلاستیکی را به نگهدارنده ها وصل کنید. می توانید گلدان ها را به یکدیگر متصل کنید و دیوار خود را در سطوح متفاوتی ایجاد کنید.

مطالب مرتبط

در زمان خرید کاکتوس به چه نکاتی دقت کنیم؟

با طرح های مبلمان مدرن بیشتر آشنا شوید

چند ایده متفاوت برای تزیین دیوار دستشویی

تزیین خانه با وسایل دورریختنی

3-آبیاری کنید

برای آبیاری باغچه عمودی، با شروع از بالا، دیوار خود را با شلنگ یا بطری آب آبیاری کنید. سیستم ذخیره آبی طراحی شده است که می تواند آب را برای گیاهان تا دو هفته نگهداری کند.

چگونه باغچه عمودی پرورش دهیم؟

4-دیوار خود را سبز کنید

گلدانها را با گیاهان انتخابی خود پر کنید. می توانید گیاهان را از گلدان اصلی خود جدا کرده و در گلدانها بکارید یا گلدان را به طور مستقیم در گلدان های پیچ شده قرار دهید. اما مطمئن شوید که گلدان به پایه مخزن متصل است.

– اگر قصد دارید باغچه عمودی یا دیوار سبز خود را به دیوار خانه متصل کنید، قبل از شروع یک غشای ضد آب به دیوار متصل کنید تا از نفوذ رطوبت جلوگیری کند.

– اگر گیاهان را از گلدان خود خارج کرده و به طور مستقیم آن را در گلدان های متصل به نگهدارنده ها قرار داده اید، فیلترهای طراحی شده مخصوص را در زیر هر گیاه قرار دهید تا برگ ها خروجی مخزن را مسدود نکنند.

– بر حسب آب و هوا سیستم مخصوص هر دو یا سه روز یک بار نیاز به آبیاری دارد.

– برای مراقبت از گیاهان اگر از گیاهان گل دار استفاده کرده اید، باید گل های فاسد آن را هرس کنید تا در فصل بعدی تقویت شوند. برگ های گیاهانی مانند هوکرها و سرخس ها باید در مواقع مورد نیاز هرس شده و مرتب شوند. این گیاهان سالانه در تابستان هر چند هفته یک بار، نیاز به مواد مغذی مایع دارند تا به بهترین شکل رشد و نمو پیدا کنند.

چگونه باغچه عمودی پرورش دهیم؟
امتیاز شما :

سیسمونی جنسی ایمپلنت لابیاپلاستی کاشت مو پروتز سینه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دکوراسیون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید