پیشروی «خواب خانه» از 100 قسمت/ قصه‌ در زمان حال اتفاق می‌افتد


پیشروی «خواب خانه» از 100 قسمت/ قصه‌ در زمان حال اتفاق می‌افتد

نویسنده سریال «خواب خانه» گفت: این سریال درباره مسائل روز اجتماع پیرامون است و بخشی از آسیب‌های اجتماعی با محوریت خانواده را به تصویر می‌کشد.

«مسعود بهبهانی‌نیا» نویسنده سریال «خواب خانه» در گفت‌وگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، گفت: همچنان در مرحله نگارش این سریال هستیم و به دلیل طراح بلندی که داریم باید سیناپس و کلیت قصه تا حدودی دربیاید تا به مرحله بعدی که پیش تولید و انتخاب کارگردان است، نزدیک شویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر نگارش متن‌ها از 100 قسمت گذشته است،‌اما هنوز پایان ماجرا مشخص نیست. ما به قصه‌مان متعهد هستیم و اینکه اینطور نیستیم که تعهد دهیم که 200 تولید شود و روی همان تعداد پیش برویم،‌بلکه باید ببینیم قصه ما را تا چند قسمت جلو می‌برد.

نویسنده سریال «کیمیا» با اشاره به موضوع سریال جدید خود گفت: «خواب خانه» درباره مسائل روز اجتمع پیرامون است و بخشی از آسیب‌های اجتماعی با محوریت خانواده را به تصویر می‌کشد. قصه پیرامون یک خانواده است که به دنبال مسائل مرتبط با ارث دچار اختلاف می‌شوند. این سریال همانند کیمیا به گذشته برنمی‌گردد و در همان زمان حال می‌گذرد.

بهبهانی‌نیا ادامه داد: من به همراه گروهی که متشکل از زهرا پارسافر و طیبه شجره هستیم مشغول نگارش این سریال هستیم.

نویسنده سریال «نرگس» در پایان افزود: کارگردان این سریال هنوز مشخص نشده است و ابتدای سال آینده مشخص خواهد شد.

به گزارش فارس، «خواب خانه» که بیش از 200 قسمت دارد، به قلم مسعود بهبهانی نیا و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی تولید خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی