«نوکیا 2010» پس از 25 سال برمی‌گردد!(+عکس)


موبنا – شرکت HMD که وظیفه ساخت دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر برند نوکیا را برعهده دارد تصمیم گرفته است امسال دومین گوشی معمولی نوکیا را که پیش‌تر بسیار مورد توجه کاربران جهانی قرار گرفته بود بازسازی و عرضه کند. پیش از این اعلام شده بود که «نوکیا 8110» یا «گوشی موزی نوکیا» بار دیگر در این شرکت ساخته شده است تا وارد بازار جهانی شود. شرکت...

موبنا – شرکت HMD که وظیفه ساخت دستگاه‌های موبایلی مبتنی بر برند نوکیا را برعهده دارد تصمیم گرفته است امسال دومین گوشی معمولی نوکیا را که پیش‌تر بسیار مورد توجه کاربران جهانی قرار گرفته بود بازسازی و عرضه کند. پیش از این اعلام شده بود که «نوکیا ۸۱۱۰» یا «گوشی موزی نوکیا» بار دیگر در این شرکت ساخته شده است تا وارد بازار جهانی شود.

شرکت فنلاندی هم اکنون تصمیم دارد یک گوشی معمولی دیگر که سال‌ها قبل مورد توجه مردم جهان بود را نیز به تولید انبوه برساند. این گوشی «نوکیا ۲۰۱۰» نام دارد و از نخستین دستگاه‌های ساخته شده در شرکت فنلاندی محسوب می‌شود.

«نوکیا 2010» پس از 25 سال برمی‌گردد!(+عکس)

البته باید توجه داشته باشید که به احتمال قوی گوشی مذکور سال آینده به مناسب بیست‌وپنجمین سالگرد تولد «نوکیا ۲۰۱۰» وارد بازار می‌شود. مدل اصلی این گوشی نخستین بار سال ۱۹۹۴ وارد بازار جهانی شد.

این گوشی قابلیت‌هایی از دو محصول جدید «نوکیا ۳۳۱۰» و «نوکیا ۸۱۱۰» را در خود جا داده است و البته از برخی شبکه‌های اجتماعی مانند فیسبوک و واتس‌اپ نیز پشتیبانی می‌کند.

نکته قابل ملاحظه دیگری که در این زمینه وجود دارد این است که HDM تصمیم دارد مدل جدید و به‌روز شده «نوکیا ۲۰۱۰» را با نام جدید وارد بازار کند و هم اکنون تایید شده است که این محصول با نام «نوکیا A10» عرضه می‌شود. این گوشی به رنگ مشکی،‌ قرمز و زرد ساخته شده است و هنوز جزییات بیشتر و قیمت آن مشخص نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی