ستاره ای که “پرسپولیسی ها” را امیدوار کرد ؛ این “پرسپولیسی” بوی درخشش می دهد!


با ورود احمد نوراللهی به ترکیب پرسپولیسی ها علی علیپور به عنوان تک مهاجم در خط حمله بازی کرد و محسن ربیع خواه و کمال کامیابی نیا نبض میانه میدان را در دست گرفتن و احمد نوراللهی جلوتر از آنها به تقسیم توپ ها و البته حضور در خط حمله سرخپوشان پرداخت، اتفاقی که باعث شد تیم نسف در دقایق پایانی بازی کاملا تحت تاثیر نمایش پرسپولیسی ها...

نمایش امیدوارکننده نوراللهی در نسف

ستاره ای که “پرسپولیسی ها” را امیدوار کرد ؛ این “پرسپولیسی” بوی درخشش می دهد!

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ فروردین ۱۳۹۷ | ۷:۲۳
ستاره ای که “پرسپولیسی ها” را امیدوار کرد ؛ این “پرسپولیسی” بوی درخشش می دهد!

احمد نوراللهی تعویض نیمه دوم برانکو که جانشین سیامک نعمتی در خط حمله سرخپوشان شد و در میانه میدان بازی کرد، در نیم ساعت پایانی بازی نمایش بسیار خوبی مقابل تیم ازبکی داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

با ورود احمد نوراللهی به ترکیب پرسپولیسی ها علی علیپور به عنوان تک مهاجم در خط حمله بازی کرد و محسن ربیع خواه و کمال کامیابی نیا نبض میانه میدان را در دست گرفتن و احمد نوراللهی جلوتر از آنها به تقسیم توپ ها و البته حضور در خط حمله سرخپوشان پرداخت، اتفاقی که باعث شد تیم نسف در دقایق پایانی بازی کاملا تحت تاثیر نمایش پرسپولیسی ها باشند.

احمد نوراللهی که با بازی های گاه و بیگاه خود را به ترکیب نفرات اصلی تیم نزدیک کرده یکی دیگر از هافبک هایی است که دست برانکو را برای چیدن یک ترکیب بهتر باز می کند. او در دیدار مقابل سایپا هم خوب کار کرده و در دقایق پایانی جای خود را به شایان مصلح داد.

نوراللهی شانس باز کردن دروازه نسف را داشت اما شوت پای راست زیبای او با واکنش دروازه بان حریف بعد از برخورد به تیر دورازه به بیرون رفت.

دسته بندی ها : اخبار داغ , پرسپولیس , لیگ برتر
برچسب ها : احمد نوراللهی, برانکو, پرسپولیس تهران, سیامک نعمتی, علی علیپور, کمال کامیابی نیا, محسن ربیع‌ خواه

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس