مبارزه 438 تکواندوکار در الحمامات/ برنامه کامل نمایندگان ایران


مبارزه 438 تکواندوکار در الحمامات/ برنامه کامل نمایندگان ایران

رقابت‌های تکواندو انتخابی المپیک نوجوانان در حالی جمعه هفته جاری در تونس آغاز می‌شود که 438 تکواندوکار از 111 کشور برای کسب 80 سهمیه راهی شهر الحمامات می‌شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آرژانتین میزبان المپیک تابستانی جوانان است و در رشته تکواندو مسابقات در پنج وزن دختران و پنج وزن پسران برگزار می شود که در هر وزن هشت تکواندوکار از رقابتهای انتخابی مجوز سفر به بوینس آیرس را دریافت می کنند.

رقابتهای انتخابی جمعه ۱۷ فروردین ماه و در ۵ روز در سالن «ساله کوارت» در شهر «الحمامات» آغاز می شود. هر کشور مجاز به معرفی سه تکواندوکار برای حضور در این مسابقات می باشد. در روز نخست مبارازت اوزان مبارزات اوزان ۴۸-، ۷۳- و ۷۳- کیلوگرم پسران و ۴۹- و ۶۳- کیلوگرم زنان برگزار می شود.

علی اشکوریان در وزن ۷۳- کیلوگرم، محمد خانی در وزن ۷۳+ کیلوگرم و یلدا ولی نژاد در وزن ۶۳- کیلوگرم نمایندگان ایران در روز نخست می باشند. مبارزات اوزان ۵۵- و ۶۳- کیلوگرم پسران و ۴۴-، ۵۵- و ۶۳+ کیلوگرم دختران نیز شنبه ۱۸ فروردین ماه برگزار خواهد شد که از تیم اعزامی ایران مهلا مومن نژاد، کیمیا همتی و حامد اصغری به دیدار رقبای خود می روند.

براساس برنامه اعلام شده، مراسم قرعه کشی این رقابتها فردا چهارشنبه ۱۵ فروردین ماه از ساعت ۱۴ در هتل «سال آذور» شهر الحمامات برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نسرین جواد زاده زیباترین بازیگر ایرانی / در جذابیت تک است + عکس شوهرش