مردم و تولیدکنندگان در کنار یکدیگر باعث اوج‌گیری اقتصاد کشور می‌شوند


مردم و تولیدکنندگان در کنار یکدیگر باعث اوج‌گیری اقتصاد کشور می‌شوند

گروه سیاست و اقتصاد ـ روحانی مستقر روستای حبیب آباد گفت: برای رشد در اقتصاد باید از کالای ملی حمایت کنیم، مردم و تولیدکنندگان در کنار یکدیگر باعث اوج‌گیری اقتصاد کشور می‌شوند.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام ایرج جمال‌سیرت، روحانی مستقر روستای حبیب آباد امروز، 14 فروردین‌ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به آمارهای منتشر شده در حوزه اشتغال سال ۹۶ نسبت به سال ۹۵ توان اشتغال‌زایی کشور افزایش پیدا کرده است.
وی افزود: امیدواریم با جهت‌گیری جدیدی که مقام معظم رهبری برای سال ۹۷ اعلام کرده‌اند و مردم که عنصر اصلی در حمایت از این شعار برای ترویج مصرف کالای داخلی هستند، خود این موضوع به رونق بیشتر اقتصاد ملی و فعالیت واحدهای تولیدی کمک می‌کند.
روحانی مستقر روستای حبیب آباد اضافه کرد: در نام‌گذاری سال ۹۷،این بار نگاه رهبری فقط به مسئولان نبود بله نگاه ایشان معطوف به آحاد جامعه بود؛ زیرا مردم باید این تعصب را داشته باشند که از کالای ملی حمایت کرده و تولیدکنندگان نیز باید به افزایش بهره‌وری و کاهش قیمت تمام‌ شده توجه کنند تا کالای ملی برای خریداران جذابیت داشته باشد.
حجت‌الاسلام جمال‌سیرت تأکید کرد: برای رشد در اقتصاد باید از کالای ملی حمایت کنیم زیرا منجر به بهبود وضعیت اشتغال کشور می‌شود و این چالش مهم را می‌تواند رفع کند،مردم و تولیدکنندگان در کنار یکدیگر باعث اوج‌گیری اقتصاد کشور می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه در حمایت از کالای ایرانی موضوع اول فرهنگ سازی در این زمینه است، بیان کرد: تولید کننده باید متعهد شود که قیمت و کیفیت کالای تولیدی مناسب باشد، یعنی به یک کالا بازار انحصاری داده شود تا محصولی با هر کیفیت بد و قیمت بالای تولید کند و اجازه رقابت به سایر رقبای خارجی او ندهیم این یک جفا به مردم است.
روحانی مستقر روستای حبیب آباد ابراز کرد: ما در عین حالی که از مردم می‌خواهیم از کالای ایرانی در راستای حمایت از کالای ایرانی، استفاده کنند، اما در عین حال از تولید کننده می خواهیم که کیفیت و قیمت کالای تولیدش مناسب باشد، بنابر این باید حتما بازار رقابتی ایجاد کنیم و برای همه محصولات رقیب ایجاد کنیم و مردم نیز باید به دنبال کالا با کیفیت بالای ایرانی بروند.
وی از لزوم حضور کالا ایرانی در بازارهای بین‌المللی سخن به میان آورد و عنوان کرد: مردم باید بدانند آن کالای ایرانی که توانسته صادراتی شود و در بازارهای بین‌المللی حضور یابد،حتما کیفیت بالایی دارد،لذا بیشتر چنین کالاهایی خریداری کنند و با این کار حمایت بیشتر از کالای تولید داخل و تولید کننده داخلی داشته باشند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عجیب ترین دلیل برای بازیگر شدن پردیس پورعابدینی + بیوگرافی فرشته سریال گناه و عکس هایش