3648ماموریت اورژانس در آذربایجان غربی انجام شد


3648ماموریت اورژانس در آذربایجان غربی انجام شد

ارومیه- رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی از انجام سه هزار و 648 ماموریت توسط اورژانس استان در طول طرح تعطیلات نوروزی تاکنون خبر داد.

باقر بهرامی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص آمار طرح سلامت نوروزی اورژانس استان اظهارداشت: از ۲۴ اسفندماه سال ۹۶ تا پایان ۱۳ فروردین ماه سالجاری سه هزارو ۶۴۸ مورد ماموریت توسط اورژانس انجام شده که ۱۴ درصد رشد دارد.

وی تعداد ماموریت حوادث ترافیکی شهری را ۴۵۳ مورد اعلام کرد و گفت: این تعداد ماموریت نسبت به مدت زمان مشابه پارسال ۴۸ درصد رشد نشان می دهد.

بهرامی با بیان اینکه در اثر این تعداد حوادث ترافیکی ۵۳۸ نفر مصدوم شده اند افزود: آمار مصدومان نیز در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته ۵۴ درصد افزایش دارد.

وی تعداد بستری حوادث ترافیکی شهری استان را ۴۹۵ نفر با رشد ۵۹ درصد عنوان کرد و اظهارداشت: در این حوادث ۱۶ نفر مصدوم نیز به صورت سرپایی مداوا شده اند.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان غربی گفت: در این مدت تعداد ماموریت حوادث ترافیکی جاده ای ۳۷۱ مورد بوده که نسبت به زمان مشابه ۴۹ درصد افزایش دارد.

بهرامی با اشاره به اینکه تعداد مصدوم حوادث ترافیکی جاده ای ۵۱۸ نفر که نسبت به زمان مشابه ۵۸ درصد افزایش دارد افزود: تعداد بستری حوادث ترافیکی جاده ای نیز ۴۵۴ نفر بوده که نسبت به زمان مشابه ۷۲ درصد رشد نشان می دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق