انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 60 کیلو تریاک در پلدختر


انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر و کشف 60 کیلو تریاک در پلدختر

پلدختر- فرمانده انتظامی پلدختر از انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ صفر عبدالوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بر اساس اطلاعات رسیده مبنی بر وجود یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در محورهای مواصلاتی شهرستان پلدختر بلافاصله نیروی انتظامی وارد عمل شد.

وی افزود: در اجرای طرح نوروزی سال ۹۷ نیروی انتظامی شهرستان پلدختر با همکاری پلیس تخصصی مبارزه با مواد مخدر استان لرستان در ورودی آزادراه پل زال در ابتدای حوزه استحفاظی شهرستان با یک شگرد خاص موفق شدند این باند را در چنگال پلیس گرفتار سازند.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: پلیس با تشکیل یک تیم تخصصی طی یک عملیات مشترک دو دستگاه خودرو از باند تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد جابجایی و توزیع مواد مخدر را از استان‌های جنوبی به استان‌های غربی داشتند را شناسایی و توقیف کردند.

سرهنگ عبدالوند افزود: نیروی انتظامی در بازرسی از خودروهای توقیفی میزان ۶۰ کیلوگرم مواد مخدر را کشف کردند و همچنین در این عملیات تعداد پنج نفر از اعضای اصلی این باند دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: مواد مکشوفه، خودروهای توقیفی و قاچاقچیان دستگیرشده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و افیونی و سوداگران مرگ یکی از اولویت‌های نیروی انتظامی در این شهرستان است و با آن‌ها بدون اغماض و مسامحه برخورد قاطع و قانونی دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما