بهترین زوج های تهاجمی فوتبال اروپا در 2018 + عکس


بهترین زوج های تهاجمی فوتبال اروپا در 2018  + عکس

رکنا: هرچند رونالدو از زمان آغاز سال 2018 تحولی خیره کننده داشته و توانسته 21 گل به ثمر برساند، ولی بهترین زوج تهاجمی فوتبال اروپا متعلق به رئال نیست.

بهترین زوج های تهاجمی فوتبال اروپا در 2018  + عکس

به نقل از موندودپورتیوو، لیونل مسی و سوارز بهترین زوج تهاجمی اروپا در سال 2018 هستند. آخرین درخشش این دو به همین بازی چند روز پیش برابر سویا بر می گردد. در 50 ثانیه سوارز و مسی با گل های خود بارسا را از یک شکست حتمی در سانچس پیسخوان نجات دادند و آبی اناری ها تنها تیم بی شکست لالیگا باقی ماندند.
در سال 2018 مسی توانسته 17 گل به ثمر برساند و سوارز نیز 15 گل و در مجموع این زوج با زدن 32 گل، برتر از دیگر زوج های تهاجمی لیگ های معتبر اروپا بوده است.
زوج رونالدو Ronaldo بنزما با 25 گل، در رده بعدی قرار می گیرد. رونالدو به تنهایی 21 گل زده و بنزما نیز 4 گل. بدیهی است که افت شدید بنزما در گلزنی باعث شده تا زوج هجومی رئال در رده دوم قرار بگیرد.
زوج صلاح و مانه از لیورپول با 22 گل، لواندوفسکی-مولر از بایرن با 21 گل، ایگواین-دیبالا از یووه با 19 گل، آگوئرو و ژسوس از سیتی با 17 گل، بن یدر-موریل از سویا با 10 گل و ژکو-ال شعراوی از رم با 8 گل در رده های بعدی قرار دارند.برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

بهترین زوج های تهاجمی فوتبال اروپا در 2018  + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس