اینستاگرام از ساعت اپل جدا می‌شود


اینستاگرام از ساعت اپل  جدا می‌شود

ساعت اپل و اینستاگرام تا مدتی پیش دوستان صمیمی یکدیگر بودند. تا حدی که بین این 2 نوعی صمیمیت منحصر به فرد در جریان بود. اما به نظر می رسد این صمیمیت به پایان رسیده است.

به گزارش زد دی نت، در جدیدترین به روزرسانی اینستاگرام ، یعنی در نسخه‌ی 39.0 این اپلیکیشن جایی برای برنامه‌ ای اختصاصی برای ساعت اپل در نظر گرفته نشده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، این در حالی است که کارشناسان معتقدند حذف این اپ بیشتر به علت محدودیت‌های جدیدی است که شرکت کوپرتینویی در نظر گرفته است. اما این محدودیت ها دقیقا شامل چه مواردی می شوند؟اغلب به روز رسانی‌های اپلیکیشن‌های اپل واچ که پس از سیزدهم فروردین ماه سال جاری عرضه می‌شوند، باید از SDK یا کیت توسعه‌ی نرم افزار سیستم عامل watchOS 2 یا بالاتر استفاده کنند.

اینستاگرام از ساعت اپل  جدا می‌شود

مشکل دقیقا از همین جا و عدم تطابق اینستاگرام با انتظارات آغاز می شود. چرا که اپلیکشین اینستاگرام بر اساس کیت توسعه نرم افزار WatchKit 1 ساخته شده است.

بر همین اساس، اینستاگرام، با پایان دادن پشتیبانی خود از اپلیکیشن‌های اپل واچ خود به شرکت‌های معروفی نظیر توییتر، گوگل، آمازون و اسلک پیوست تا همانند آنها دیگر نرم افزار مجزایی بر اساس سیستم عامل watchOS نداشته باش

اما پرسشی که در این میان مطرح می شود این است که آیا این نوع جدایی نمی تواند منجر به ایجاد نارضایتی بین کاربران شود؟باید دید نتیجه این جدایی چه خواهد بود .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403