انتشار مقالات برتر همایش ملی «قرآن و حقوق» در قالب کتاب


انتشار مقالات برتر همایش ملی «قرآن و حقوق» در قالب کتاب

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مقالات برتر همایش ملی «قران و حقوق» به‌صورت مجموعه مقالات در قالب کتاب با همکاری یکی‌از نشرهای حقوقی معتبر منتشر می‎شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، دبیرخانه دومین همایش ملی «قرآن و حقوق» که قرار است سوم اردیبهشت‌ماه سال‌جاری به میزبانی دانشگاه آیت‌الله بروجردی شهرستان بروجرد برگزار شود، در نظر دارد مقالات برتر این همایش ملی را در به‌صورت مجموعه مقالات در قالب کتاب با همکاری یکی‌از نشرهای حقوقی معتبر منتشر نماید.
این همایش ملی برای دومین سال متوالی است که به‌همت دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی در لرستان برگزار می‏‌شود.قبل از این قرار بود این همایش ملی در 12 اسفندماه جاری برگزار شود که با توجه به استقبال از این همایش ملی، زمان برگزاری آن به سوم اردیبهشت‌ماه سال 97 موکول شد.
مهلت ارسال مقالات به دبیرخانه همایش ملی «قرآن و حقوق» نیز تا اواخر فروردین‌ماه سال‌جاری تعیین شده و علاقمندان به شرکت در این همایش ملی می‎توانند مقالات خود در محورها و موضوعات ذکر شده را به آدرس لرستان، بروجرد، کیلومتر سه جاده خرم‌آباد، دانشگاه آیت‌الله العظمی بروجردی ارسال کنند.
یادآور می‏‌شود، این همایش ملی در محورهای حقوق عمومی، حقوق جزا و جرم‌شناسی، حقوق بین‌المللی، قواعد حقوقی، حقوق خصوصی، حقوق بشر، شهروندی و تکالیف شهروندان، آیین دادرسی، اصول محاکمات و ادله اثبات دعوا برگزار می‌‏شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی