فدراسیون نگاه ویژه‌ای به رشته اهداف پروازی دارد/مسابقات جهانی کره محک خوبی برای ملی‌پوشان خواهد بود


فدراسیون نگاه ویژه‌ای به رشته اهداف پروازی دارد/مسابقات جهانی کره محک خوبی برای ملی‌پوشان خواهد بود

عضو تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی گفت: فدراسیون تیراندازی با مدیریت جدید نگاه ویژه‌ای به رشته اهداف پروازی دارد.

فدراسیون نگاه ویژه‌ای به رشته اهداف پروازی دارد/مسابقات جهانی کره محک خوبی برای ملی‌پوشان خواهد بود
به گزارش فانوس، امیرحسین آقازاده عضو تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی گفت:‌ مدتی است که در اردوی تیم ملی هستیم و ما برای رقابت‌های جام جهانی کره و رقابت‌های ایتالیا و پس از آن بازی‌های آسیایی اندونزی آماده می‌شویم.

وی در خصوص حضور مربی جدید ایتالیایی افزود: این مربی ایتالیایی ۷ فروردین به ایران آمد. همه بچه‌های تیم ملی از حضور این مربی خوشحال شدند و از اینکه ما می‌توانیم از چنین مربی با دانشی استفاده کنیم خوشحالیم. فدراسیون نگاه ویژه‌ای به این رشته دارد. متأسفانه در دوره مدیریت قبلی و در اواخر دوره‌اش توجه کمتری به ما شد و رسیدگی کمی به ما می‌شد اما مدیریت جدید با ا نرژی خیلی زیاد به بچه‌ها رسیدگی می‌کند امیدواریم که این بچه‌ها بتوانند موفق و سربلند باشند.

عضو تیم ملی تیراندازی به اهداف پروازی ادامه داد: ما در دوره مدیریت قبلی فدراسیون مشکل کمبود فشنگ که از امکانات اولیه ما است، داشتیم. بحث اسلحه و تمرینات مستمر را نیز داشتیم که متأسفانه در اواخر ریاست قبلی نظم و پیوستگی در تشکیل تیم‌های ملی از بین رفته بود و همین باعث شده بود که تیم ملی نتواند قابلیت‌های خود را نشان دهد.

آقازاده در خصوص رقابت‌های جام جهانی کره اذعان داشت: به نظر من بچه‌ها وضعیت خوبی دارند و فکر می‌کنم بچه‌ها بتوانند از جام جهانی کره حامل خبرهای خوبی برای اهالی تیراندازی باشند. تیم‌های خوبی در این رقابت‌ها شرکت خواهند کرد مسلماً مسابقات جام جهانی مسابقاتی است که همه تیم‌ها با آمادگی کامل وارد این مسابقات می‌شوند و قطعاً می‌توان گفت این مسابقات خیلی سنگین و محک خوبی می‌تواند برای بچه‌ها باشد.

وی در خصوص بازی‌های آسیایی اندونزی هم تأکید کرد: ما خیلی امیدواریم بتوانیم در مسابقات جاکاراتای اندونزی حامل خبرهای خوبی باشیم و طبق برنامه‌ریزی‌های فدراسیون مسابقات جام جهانی کره و رقابت‌های ایتالیا مسابقات آمادگی برای حضور پرقدرت در بازی‌های آسیایی است که ان‌شاءالله بتوانیم نتایج خوبی در اندونزی کسب کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیانیه نتانیاهو علیه ایران