ادامه تور دهه شصتی ها در ماه رمضان


ادامه تور دهه شصتی ها در ماه رمضان

دلاور بزرگ نیا گفت: برنامه نوروزگاه سال 97 در پنج نقطه از سطح شهر تهران در یک زمانبندی کارشناسی شده (از تاریخ دوم تا یازدهم فروردین ماه) و بر اساس حضور شهروندان در این اماکن، برنامه ریزی و برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت. در بین پنج مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس، کاخ گلستان، بام تهران، میدان آزادی، چشمه علی بیشترین استقبال از...

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از ادامه تور دهه شصتی ها در ماه رمضان خبر داد و گفت: بیش از ۱۰۰ هزار نفر از شهروندان و مسافران تهران نیز از نوروزگاه ها استقبال کردند.

دلاور بزرگ نیا گفت: برنامه نوروزگاه سال ۹۷ در پنج نقطه از سطح شهر تهران در یک زمانبندی کارشناسی شده (از تاریخ دوم تا یازدهم فروردین ماه) و بر اساس حضور شهروندان در این اماکن، برنامه ریزی و برگزار شد که مورد استقبال قرار گرفت.

در بین پنج مجموعه دریاچه شهدای خلیج فارس، کاخ گلستان، بام تهران، میدان آزادی، چشمه علی بیشترین استقبال از برنامه نوروزگاه دریاچه شهدای چیتگر با حدود ۵۰ هزار نفر بود که نشان میدهد این مجموعه به یک جاذبه گردشگری مهم در شهر تهران تبدیل شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران سپس به استقبال بیش از تصور از برنامه نوروز نوستالژیک دهه شصتیها اشاره کرد و گفت: این حجم از استقبال گویای نیاز اساسی برای داشتن برنامه هایی شاد و مفرح برای قشر جوان در جامعه است، برای همین تورهای های نوستالژیک در ماه مبارک رمضان نیز برگزار خواهد شد.

به گفته بزرگ نیا، حدود دو هزار تن از متولدان دهه شصتی در تورهای نوروز نوستالژیک در پنج مسیر نیمروزه تهرانگردی شرکت کردند.

« دنیای سفر » این نوشته را از « ایسنا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.
تور دهه شصتی ها ، تهرانگردی ، تورگردانی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403