بیش از 40هزار مسافر از خدمات هلال احمر همدان استفاده کردند


بیش از 40هزار مسافر از خدمات هلال احمر همدان استفاده کردند

همدان - ایرنا - معاون جوانان جمعیت هلال احمر همدان گفت: 40 هزار و 73 مسافر در ایام نوروز با مراجعه به 16 پایگاه هلال احمر این استان از خدمات ارائه شده، استفاده کردند.

مریم پاک بین روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: ایستگاه های سلامت به منظور تست فشار خون و میزان قند مراجعه کنندگان در مجاورت پایگاه های هلال احمر پیش بینی شده بود که در طرح نوروزی امسال 2 هزار و 872 مسافر به این ایستگاه ها مراجعه کردند.
وی اضافه کرد: برای کودکانی که همراه خانواده به پست های هلال احمر مراجعه می کردند نیز زمینه بازی های مفرح و شاد و آشنایی آنها با علائم راهنمایی و رانندگی فراهم شده بود.
وی بیان کرد: سه هزار و 500 کودک از 25 اسفند سال گذشته تا 14 فروردین امسال به 10 فضای دوستدار کودک مراجعه کردند.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: کودکان در این مکان ها علاوه بر نقاشی و استفاده از تجهیزات بازی به قصه های کودکانه گوش می دادند.
پاک بین بیان کرد: خیمه های نماز در پست های هلال احمری که در نزدیکی آنها مسجد و حسینیه ای وجود نداشت راه اندازی شده بود و 609 مسافر در این خیمه ها نماز اقامه کردند.
وی افزود: به منظور پیشگیری از بروز سوانح جاده ای پویش 'نه به تصادفات جاده' راه اندازی شد که پنج هزار و 303 تن در طرح نوروزی امسال به این پویش پیوستند.
معاون جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان اظهارکرد: 38 هزار و 992 عدد نقشه و 60 هزار و 688 بروشور در این مدت بین گردشگران نوروزی توزیع شده است.
وی اضافه کرد: 434 تن از بانوان و 759 تن از برادران شامل اعضای داوطلب و حق الزحمه ای در هجدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی مشارکت کردند.
هجدهمین مرحله طرح ملی ایمنی و سلامت مسافران نوروزی حوزه جوانان جمعیت هلال احمر استان همدان از 25 اسفند سال گذشته آغاز شد و تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه داشت.
7526/2087

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس