7 مدل شخصیت متفاوت که در باشگاه ورزشی می‌بینید!


باشگاه ورزشی  یک مکان عمومی است که افراد مختلف با هدف رسیدن به تناسب اندام، در آنجا ثبت‌نام می‌کنند. اگر بخواهیم باشگاه ورزشی را به چیزی تشبیه کنیم، بدون شک اولین موردی که به ذهن می‌رسد، قابلمه آش نذری است که همه‌جور حبوباتی داخل آن وجود دارد! در ادامه این مطلب  همه شخصیت‌های مختلفی که در باشگاه با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید را خدمتتان معرفی...

باشگاه ورزشی یک مکان عمومی است که افراد مختلف با هدف رسیدن به تناسب اندام، در آنجا ثبت‌نام می‌کنند. اگر بخواهیم باشگاه ورزشی را به چیزی تشبیه کنیم، بدون شک اولین موردی که به ذهن می‌رسد، قابلمه آش نذری است که همه‌جور حبوباتی داخل آن وجود دارد! در ادامه این مطلب همه شخصیت‌های مختلفی که در باشگاه با آن‌ها روبه‌رو می‌شوید را خدمتتان معرفی خواهیم کرد تا با آشنایی کامل، وارد باشگاه شوید! البته درست است که هر شخصی مدل خاص و اخلاق منحصر به‌فرد خودش را دارد، اما جدای از کاراکترهای متفاوت ظاهری، همگی به‌دنبال رسیدن به یک هدف مشترک، یعنی تناسب اندام هستند.

۱ تلگرام چکر

7 مدل شخصیت متفاوت که در باشگاه ورزشی می‌بینید!

این افراد، به‌خاطر اینکه به‌سرعت پیام‌های تلگرام را چک کرده و پاسخ می‌دهند، به خودشان افتخار می‌کنند. کسانی‌که چنین شخصیتی دارند، عاشق شبکه‌های اجتماعی بوده و حتی در باشگاه ورزشی هم دائماً تلگرامشان را چک می‌کنند که مبادا خبری را از دست داده باشند. قطعاً این افراد، به شدت حواس‌پرت‌کن بوده و با نگاه‌کردن به آن‌ها تعداد اسکوات‌هایی که تا بدین لحظه شمرده بودید را فراموش کرده و باید با شک بین ۳ و ۵ به حرکات خود ادامه دهید.

با ۶ ورزش دوران بارداری آشنا شوید!

۲ سلفی‌بنداز

7 مدل شخصیت متفاوت که در باشگاه ورزشی می‌بینید!

اگر این افراد را دیدید و قصد صحبت‌کردن با آن‌ها را داشتید، ابتدا اجازه دهید سلفی‌شان را بگیرند و سپس به آن‌ها نزدیک شوید. چون به‌شدت اعصابشان به‌هم می‌ریزد که در این لحظات مهم، حواسشان را پرت کرده‌اید. این ورزشکاران بسیار سخت‌کوش، وسیله ورزشی و آیینه‌ای را سراغ ندارند که با آن سلفی نداشته باشند. هرجایی از باشگاه که نور و آیینه کافی برای عکاسی داشته باشد، آن‌ها نیز مشاهده خواهند شد. البته کار ارزشمند این ورزشکاران عزیز را دست کم نگیرید، اینستاگرام آن‌ها، سالانه صدها نفر را روانه باشگاه و علاقه‌مند به تغییر سبک زندگی می‌کند.

۳ فریاد زن‌ها

7 مدل شخصیت متفاوت که در باشگاه ورزشی می‌بینید!

این دسته از ورزشکاران که به آن‌ها فریادزن نیز می‌گویند، اعتقاد دارند که هرچقدر بیشتر فریاد بزنند، وزنه سنگین‌تری را بلند خواهند کرد (علم هنوز در اثبات این قضیه مانده است)! این افراد، کانون توجه باشگاه بوده و خودشان هم می‌دانند که حواس بقیه را پرت می‌کنند؛ اما دست خودشان نیست، آ‌ن‌ها با این کار عضله‌سازی خود را تضمین می‌کنند.

۴ هدفون به گوش‌ها

7 مدل شخصیت متفاوت که در باشگاه ورزشی می‌بینید!

این افراد به محض اینکه هدفون خود را بگذارند، دیگر هیچ موجود زنده‌ای برایشان در باشگاه وجود ندارد و وارد حریم امن خود می‌شوند. هدفون به گوش‌ها با موزیک وارد دنیای خیالی خود شده و سعی می‌کنند تا انتهای مسیر، انرژی خود را حفظ کنند. زمزمه با آهنگ، تکان‌دادنِ سر و کمی هم حرکات موزون نیز چاشنی ورزشی آن‌هاست تا به سرعت، اندامشان را روی فرم بیاورند. اگر خواستید ببینید جدیدترین و قشنگ‌ترین آهنگی که منتشر شده چیست، حتماً سری به این افراد بزنید.

۵ بدنسازها

7 مدل شخصیت متفاوت که در باشگاه ورزشی می‌بینید!

وجود ورزشکارانی با چنین تیپ شخصیتی در باشگاه ورزشی، برایتان فوق‌العاده مفید خواهد بود. این افراد، دائماً در حال فیگور گرفتن و به رخ کشیدن عضلاتشان در جلوی آیینه هستند. علت مفید بودن آن‌ها، این است که با حضورشان، انگیزه شما برای ورزش‌کردن و رسیدن به اندام دلخواه، چند برابر خواهد شد. از دیگر ویژگی‌های ظاهری و رفتاری این افراد می‌توان به پوشیدن لباس‌های چسب و بدن‌نما و رفتن به جلوی آیینه و فیگور گرفتن در بین ست‌های تمرینی اشاره کرد.

مطلب مرتبط: تمرینات ورزشی براساس فرم باسن

۶ سر به‌هواها

7 مدل شخصیت متفاوت که در باشگاه ورزشی می‌بینید!

اگر داخل باشگاه، دائماً پایتان به فوم رولر یا دمبل گیر می‌کند و زمین می‌خورید، شک نکنید که از این دسته افراد سر به‌هوا، داخل باشگاه شما هم دیده می‌شود. سر به‌هواها همیشه وسایل باشگاه را این‌طرف و آن‌طرف گذاشته و فراموش می‌کنند داخل قفسه برگردانند. در نتیجه شما طعمه آن‌ها می‌شوید و با افتادن در دامِ این وسایل، باید آ‌ن‌ها را در قفسه اصلی‌شان بگذارید! برای آشنایی با ویژگی‌های دیگرشان، می‌توان به این مورد اشاره نمود که معمولاً داخل باشگاه با لباس‌ها و کفش‌های غیرمرتبط، در حال تردد هستند

۷ تماشاچی‌ها

7 مدل شخصیت متفاوت که در باشگاه ورزشی می‌بینید!

۷ تمرین ورزشی چربی‌سوز ۳۰ دقیقه‌ای با وسایل منزل

با وجود این همه آدم‌های جالب و تماشایی داخل باشگاه، قطعاً به یک شخصیت دیگر نیز نیاز است که تمام وقت به مشاهده آن‌ها بپردازد. سرگرمی این افراد، مشاهده کارهای دیگران در باشگاه است. آن‌ها به هیچ‌وجه حاضر نیستند صحنه‌ای را از دست بدهند؛ بنابراین دقت کنید در حین انجام تمریناتتان جلوی دیدشان را نگیرید.(

منبع

7 مدل شخصیت متفاوت که در باشگاه ورزشی می‌بینید!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل