احداث بوستان 3 هزار مترمربعی در منطقه 7


احداث بوستان 3 هزار مترمربعی در منطقه 7

خبرگزاری شبستان:معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از احداث بوستان 3 هزار و 100 مترمربعی هورفر در محله ارامنه با هدف افزایش سرانه فضای سبز خبر داد.


به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، عباس مافی با تاکید بر اینکه این بوستان تا نیمه نخست سال 97 به بهره برداری خواهد رسید، افزود: با توجه به اینکه محله ارامنه تنها دارای یک بوستان با مساحت 300 متر مربعی می باشد با احداث بوستان جدید هورفر سرانه فضای سبز در این محله افزایش خواهد یافت.

وی با تاکید بر اهمیت فضاهای سبز در سطح شهرها به لحاظ ارتقاء کیفیت محیط زیست شهری و زیبایی بخشیدن به منظر شهری و تقویت روحیه و ایجاد شادابی شهروندان، یادآور شد: ایجاد فضاهای سبز و بوستان ها راهکاری موثر برای بهبود کیفیت محیط زیست و داشتن شهری شاد و زیبا است.

معاون شهردار منطقه 7 با اشاره به اینکه این بوستان یک بوستان محله ای است، عنوان کرد: با احداث بوستان هورفر در محله ارامنه که دارای بافت متراکم و ریزدانه است سرانه فضای سبز در این محله افزایش خواهد یافت.

به گفته وی احداث فضای سبز در محلات دارای بافت متراکم و ریزدانه از اولویت های معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 است.

پایان پیام/55

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب‌توجه مرجانه گلچین با یک استایل جوان‌پسند