برانکو یک فیلم ایرانی را کلید زد/تصاویر


 برانکو  یک فیلم ایرانی را کلید زد/تصاویر

با حضور برانکو ایوانکوویچ مربی فوتبال، فیلمبرداری «سونامی» اولین تجربه سینمایی میلاد صدرعاملی در کنار سینماگرانی چون هارون یشایایی، کیومرث پوراحمد و علی سرتیپی آغاز شد.

به گزارش افکارنیوز،

مراسم افتتاحیه فیلم سینمایی «سونامی» اولین ساخته میلاد صدرعاملی روز گذشته ۱۵ فروردین در لوکیشنی در شهرک غرب برگزار شد.

رسول صدرعاملی تهیه کنندگی و فرزندش میلاد صدرعاملی کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و در آن بازیگرانی از جمله بهرام رادان، محمدرضا غفاری، مهرداد صدیقیان، علیرضا شجاعی نوری و فرشته حسینی بازی می کنند.

"برانکو" یک فیلم ایرانی را کلید زد/تصاویر

از جمله بازیگرانی که روز گذشته در این مراسم افتتاحیه حضور داشتند مهرداد صدیقیان، محمدرضا غفاری و فرشته حسینی بودند و فیلمبرداری با سکانسی از حضور صدیقیان و حسینی بازیگر افغانستانی در مقابل دوربین آغاز شد.

این سکانس در لوکیشنی داخلی در مجتمعی واقع در شهرک غرب ضبط شد و چند تن از سینماگران از جمله هارون یشایایی، کیومرث پوراحمد، علی سرتیپی و دانش اقباشاوی در این مراسم افتتاحیه حضور داشتند.

"برانکو" یک فیلم ایرانی را کلید زد/تصاویر

فیلمبرداری این سکانس را برانکو ایوانکوویچ کلید زد که با گفتن «سه، دو، یک، حرکت» و همچنین کات دادن به نوعی آغاز فیلم را کارگردانی کرد.

میلاد صدرعاملی پیش از این مستندی را درباره زندگی شخصی برانکو ایوانکوویچ ساخته بود و «سونامی» اولین سینمایی وی است که یک درام ورزشی محسوب می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش