ستاره پیشین پرسپولیس تهران وارد سینما شد ؛ ستاره پرسپولیس : من حاضرم بخشی از طلبم را ببخشم


اشپیتیم آرفی مهاجم پیشین تیم‌های پیام مشهد، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز چند صبایی است که در ایران، مقابل دوربین می‌رود. اشپیتیم آرفی مهاجم اسبق پرسپولیسی ها درباره علاقه اش به بازیگری حرف می زند و می گوید: علاقه خاصی به سینما دارم و شاید بتوانم این را بگویم که درست مثل پژمان جمشیدی، عاشق سینما و بازی در فیلم ها و...

حضور اشپیتم آرفی در سینما

ستاره پیشین پرسپولیس تهران وارد سینما شد ؛ ستاره پرسپولیس : من حاضرم بخشی از طلبم را ببخشم

نویسنده : ParsFootball.com Agency
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۳:۲۰
ستاره پیشین پرسپولیس تهران وارد سینما شد ؛ ستاره پرسپولیس : من حاضرم بخشی از طلبم را ببخشم

اشپیتیم آرفی که چندین بار در سینما ایران مقابل دوربین رفت گفت: اعلام کردم اگر پولم را بدهند، من هم حاضرم بخشی از طلبم را ببخشم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اشپیتیم آرفی مهاجم پیشین تیم‌های پیام مشهد، پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز چند صبایی است که در ایران، مقابل دوربین می‌رود.

اشپیتیم آرفی مهاجم اسبق پرسپولیسی ها درباره علاقه اش به بازیگری حرف می زند و می گوید:

علاقه خاصی به سینما دارم و شاید بتوانم این را بگویم که درست مثل پژمان جمشیدی، عاشق سینما و بازی در فیلم ها و سریال ها هستم. البته هرگز این علاقه ام را پنهان نکردم وجدا از آن که در آلمان و کوزوو، به کار مدلینگ مشغول بودم، بارها در چند فیلم و سریال کوتاه هم نقش آفرینی داشتم.

اشپیتیم آرفی که زبان فارسی را به شکل جالبی صحبت می کند، افزود:

در ایران تا به حال سه، چهار سریال و دو، سه فیلم سینمایی بازی کرده ام. دوست دارم این کار را ادامه دهم. حضور مقابل دوربین، به من کمک می کند تا تجربیات شیرینی کسب کنم. به من می گویند فارسی را با لهجه زیبایی صحبت می کنی و از این رو، دوست دارم باز هم در فیلم های ایرانی شرکت داشته باشم. آخرین کارم من، حضور در یک فیلم سینمایی با کارگردانی کمال تبریزی به نام ما همه با هم هستیم، است.

از آرفی در خصوص مطالباتش از باشگاه پرسپولیس نیز پرسیدیم که گفت:

همچنان در حال مذاکره و صحبت هستیم تا بتوانیم بدون ادامه دادن به شکایت ها، به پولم برسم. من هرگز نمی خواستم از پرسپولیس شکایت کنم چون ایران و باشگاه پرسپولیس را خانه خودم می دانم ولی کاری با من کردند که مجبور به شکایت شدم. حالا هم اعلام کردم اگر پولم را بدهند، من هم حاضرم بخشی از طلبم را ببخشم.

دسته بندی ها : اخبار داغ , اخبار ویژه , پرسپولیس , لیگ برتر
برچسب ها : پرسپولیس تهران, پیام مشهد, تراکتورسازی تبریز, سینما

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد