ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد


ایران اسلامی در اوج اقتدار و عزت قرار دارد

امام جمعه زاهدان گفت: امروزه ایران اسلامی با قدرت و توانمندی نیروهای مردمی، در اوج اقتدار و عزت قرار دارد.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه در زاهدان افزود: : امروز هم بر پایه شعار "ما میتوانیم" تمام کشورهای منطقه به امنیت ایران و اقتدار ایران اذعان دارند، آمریکا همیشه برای نفوذ در آسیا و حذف سوریه و نابود کردن بعضی از کشورهای خاورمیانه و همچنین نفوذ در شرق آسیا برای مقابله با ایران تلاش کردند اما با حضور ایران همیشه شکست خوردند.

وی اظهار کرد: باید از غفلت در برابر آمریکا پرهیز کرد، چراکه آمریکا با عناصر اقتدار و قدرت ملت ما مخالفت ورزیده و مخالف این است که جمهوری اسلامی از توان موشکی و اقتصاد مقاومتی درون‌زای ملت ایران برخوردار باشد.

امام جمعه زاهدان در ادامه بیان کرد: تعطیلات نوروزی و سفرهای نوروزی به اتمام رسید و آمار سفرهای نوروزی ایرانی‌ها از برای سفر به کربلا و عراق به طوری بود که دولت عراق اعلام کرد سفر ایرانی ها از زمان اربعین بیشتر بود.

وی از تمام ارگان‌هایی که میزبان مسافران در استان سیستان و بلوچستان بوده و امنیت مسافران را برقرار کردند تشکر ویژه کردند.

وی گفت: در این میان اما تعدادی از زیرساخت های استان مشکل دارد که انشاالله مسئولین برای رفع ایراد این زیرساخت ها اقدام کنند.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سخنرانی روز اول سال‌جاری، مقام معظم رهبری در حرم رضوی مثل همیشه شاداب و با اتکا به نیروهای جوان و همت مردم کشور محکم فرموند هیچ مشکلی حادی وجود ندارد و اگرم مشکل کوچکی باشد خودمان از پس این مشکلات بر خواهیم امد به مثل چهل سال گذشته که "ما میتوانیم" صدای تمام دشمنان ایران را در آورد و دوباره خواستند ایران را تخریب کنند.

سلیمانی افزودخطیب نماز جمعه زاهدان افزود: رهبر معظم انقلاب طوری نیروی استکبار ستیزی را در بین کشورهای منطقه گسترش دادند که سپاه قدس ما توانست قدرت استکبار را با تمام سلاح های قدرتمندشان از روی زمین نابود کند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب طوری اعتماد به نفس در کشورهای استکبارستیز و اسلامی به نمایش گذاشته که حزب الله لبنان با یک اولتیماتوم ترس بر اندام اسرائیل انداخت و امروزه شجاعت رهبر فرزانه انقلاب و مردم ایران را تمام دنیا می‌بینند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان