راهنمای انتخاب شامپو برای از بین بردن شوره سر


راهنمای انتخاب شامپو برای از بین بردن شوره سر :شوره سر یکی از مشکلاتیست که خیلی از افراد، چه خانم چه آقا، آن را تجربه کرده اند. هیچکس دوست ندارد این دانه های ریز سفید رنگ لا به لای مو یا روی لباسش نمایان شود. برای مبارزه با این دانه های سفید که دشمن زیبایی و مرتب بودن هستند، باید ابتدا نکاتی را رعایت کنید. موهایتان را...

راهنمای انتخاب شامپو برای از بین بردن شوره سر :شوره سر یکی از مشکلاتیست که خیلی از افراد، چه خانم چه آقا، آن را تجربه کرده اند. هیچکس دوست ندارد این دانه های ریز سفید رنگ لا به لای مو یا روی لباسش نمایان شود. برای مبارزه با این دانه های سفید که دشمن زیبایی و مرتب بودن هستند، باید ابتدا نکاتی را رعایت کنید.

موهایتان را با آب خیلی داغ نشویید از ابزار حرارتی مو بیش از حد استفاده نکنید و در کنار اینها از شامپو ضد شوره کمک بگیرید

پیش از اینکه بهترین شامپو برای شوره سر را بشناسیم بد نیست بدانیم شوره سر چطور به وجود می آید؟

سبوم (Sebum) یک چربی طبیعی است که در بدن تولید می شود. اگر این چربی به مقدار طبیعی تولید شود باعث نرم شدن پوست و مو می شود، کمبود آن باعث خشکی پوست و ترشح بیش از حد آن موجب بوجود آمدن جوش در پوست یا شوره سر می گردد.

شامپو ضد شوره کلیر (Clear Anti-Dandruff Shampoo)

راهنمای انتخاب شامپو برای از بین بردن شوره سر

راهنمای انتخاب شامپو برای از بین بردن شوره سر

راهنمای انتخاب شامپو برای از بین بردن شوره سر

راهنمای انتخاب شامپوی مناسب برای موهای مختلف

کلیر (Clear) نامی آشنا در میان محصولات مراقبت از مو است که بیشتر تمرکز آن بر شامپو ضد شوره و نرم کننده های آن است. شامپو ضد شوره کلیر نیز انواع مختلف دارد که یک نمونه آن برای نرم کردن مو و دیگری که حاوی خیار است برای ریلکس کردن پوست و مو و همچنین مقاوم سازی آن مورد استفاده قرار می گیرد. شامپوی شوره سر کلیر خارش پوست سر را از بین برده و باعث می شود خیلی سریع شوره از بین برود. خیار خاصیت آبرسانی دارد و کمک میکند خشکی پوست سر از بین رفته و همچنین نعنای موجود در این شامپو ضد شوره موجب می شود احساس شادابی بیشتری در پوست سر داشته باشید. شامپو ضد شوره کلیر حاوی خیار، پوست سر را تغذیه کرده و به موهای شما شادابی و برق بیشتر می بخشد. بهتر است حداقل هفته ای دوبار از شامپو شوره سر کلیر استفاده کنید و در کنار آن نرم کننده مخصوص بزنید، تا نتیجه بهتری بگیرید.

شامپو برای شوره سر داو (Dove Dandruff Care Shampoo)

راهنمای انتخاب شامپو برای از بین بردن شوره سر

شامپو ضد شوره سر داو دارای فرمول ZPTO است که در برابر شوره سر بسیار موثر است و بدون اینکه آسیبی به پوست یا مو برساند، خشکی پوست سر را از بین برده و موها را صاف و نرم می کند. نتیجه آن کم شدن و از بین رفتن شوره سر خواهد بود. این شامپو هم بوی خوبی دارد هم استفاده مقدار کم از آن کاملا موثر خواهد بود.

مطلب مرتبط: آموزش ساخت ۸ کاندیشنر خانگی برای درمان موهای خشک

راهنمای انتخاب شامپو برای از بین بردن شوره سر

شامپو ضد شوره لیموی هد اند شولدرز (Head Shoulders Citrus Breeze Shampoo)

راهنمای انتخاب شامپو برای از بین بردن شوره سر

این شامپو ضد شوره حاوی اسانس مرکبات است و چربی بیش از حد مو را از بین برده، سطح pH مو و پوست سر را متعادل می سازد. شامپو ضدشوره هد اند شولدرز حاوی مرکبات، حتی برای موهای رنگ شده نیز مناسب است و آسیبی به مو نمی رساند. این شامپو خارش سر را از بین برده، قرمزی پوست را کم کرده و موجب می شود موهای زیبای شما دوباره خود را نمایان کند.

شامپو پاک کننده شوره سر لورئال (L’Oreal Professionnel Instant Clear Anti-Dandruff Shampoo)

راهنمای انتخاب شامپو برای از بین بردن شوره سر

لورئال در بیشتر زمینه های مو و شامپو مطرح است. در زمینه شامپو برای شوره سر نیز لورئال نام خود را جای داده است. شامپو ضد شوره لورئال پوست سر را آرام و ریلکس کرده و باعث نرمی، صافی، سبکی و برق مجدد مو می شود. این شامپو مدعیست که بسیار سریع شوره سر را از بین می برد.

با ۵ عامل اصلی شوره سر آشنا شوید!

منبع

راهنمای انتخاب شامپو برای از بین بردن شوره سر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج