حضور پسران ترامپ و ولیعهد دبی در عروسی دختر میلیاردر اماراتی+ تصاویر


شفقنا- دو پسر بزرگ رئیس جمهوری آمریکا و ولیعهد امارت دبی در مراسم عروسی دختر یک میلیاردر معروف اماراتی و سرمایه دار خیلی مهم املاک و مستغلات در خاور میانه شرکت کردند. به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از روزنامه فرا منطقه ای القدس العربی، «دونالد ترامپ جونیور» و «اریک ترامپ»، پسران ارشد «دونالد […]

حضور پسران ترامپ و ولیعهد دبی در عروسی دختر میلیاردر اماراتی+ تصاویر

شفقنا- دو پسر بزرگ رئیس جمهوری آمریکا و ولیعهد امارت دبی در مراسم عروسی دختر یک میلیاردر معروف اماراتی و سرمایه دار خیلی مهم املاک و مستغلات در خاور میانه شرکت کردند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از روزنامه فرا منطقه ای القدس العربی، «دونالد ترامپ جونیور» و «اریک ترامپ»، پسران ارشد «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری آمریکا روز پنج شنبه در مراسم ازدواج دختر «حسین سجوانی»، میلیاردر معروف اماراتی و رئیس هیئت مدیره شرکت «داماک» به عنوان یکی از بزرگترین شرکت های املاک و مستغلات در خاور میانه که در شهر دبی در شمال شرق این کشور برگزار شد، حضور یافتند.

بر اساس این گزارش، رئیس هیئت مدیره داماک که در سال ۲۰۰۲ میلادی تاسیس شده و با آپارتمان ها و ویلاهای لوکس خود معروف است، روز جمعه با انتشار تصاویری در حساب های کاربری خود در شبکه های اجتماعی توییتر و اینستاگرام در این باره نوشت: روز گذشته با میزبانی از دوستان عزیزم و شرکای خود دونالد ترامپ جونیور و اریک ترامپ در یک مناسبت بسیار ویژه برای خانواده ام خوشحال شدم جایی که عروسی دخترم «امیره» را جشن می گرفتیم.

در همین حال، پایگاه اینترنتی انگلیسی زبان «نیشنال» گزارش داد که «حمدان بن محمد»، ولیعهد دبی و برادرش «مکتوم بن محمد»، معاون حاکم این امارت نیز به همراه شمار دیگری از اعضای خاندان حاکم «آل مکتوم» در مراسم عروسی دختر رئیس هیئت مدیره داماک شرکت کردند.

بنا بر گزارش خبرگزاری فرانسه (AFP)، شرکت داماک ساخت باشگاه بین المللی گلف «ترامپ» در دبی را بر عهده داشت که در ماه فوریه سال گذشته میلادی یعنی یک ماه پس از آغاز زمامداری رئیس جمهوری کنونی آمریکا افتتاح شد و ۷۲ درصد سهام این شرکت نیز در اختیار سجوانی است که ثروت وی پنج میلیارد و ۲۰۰ میلیون دلار برآورد می شود.

خبر اصلی را در القدس‌العربی ببینید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟