قیمت ماشین های قدیمی در ایران ( خودرو + قیمت)


ماشین های قدیمی مشهور با قیمت چندین نمونه از خودروهای مشهور قدیمی که ارزش بازسازی برای خودروهای کلاسیک را دارد را مشاهده نمایید. این ماشین های‌ قدیمی در ایران هنوز کارایی خاصی دارند و همیشه برای کسانی که از این اتومبیل ها استفاده میکردند خاطره انگیز می باشند ولی نسل جوان این اتومبیل های‌ قدیمی را زیاد نمیشناسد و مطمئنا خاطره ای هم از...

قیمت ماشین های قدیمی در ایران ( خودرو + قیمت)

ماشین های قدیمی مشهور با قیمت

چندین نمونه از خودروهای مشهور قدیمی که ارزش بازسازی برای خودروهای کلاسیک را دارد را مشاهده نمایید. این ماشین های‌ قدیمی در ایران هنوز کارایی خاصی دارند و همیشه برای کسانی که از این اتومبیل ها استفاده میکردند خاطره انگیز می باشند ولی نسل جوان این اتومبیل های‌ قدیمی را زیاد نمیشناسد و مطمئنا خاطره ای هم از این اتومبیل های‌ قدیمی ندارد ولی افرادی هستند که متقاضی خرید این نوع خودروها می باشند ما در اینبخش به بررسی قیمت خودرو های قدیمی در ایران خواهیم بود در ادامه ماشین های‌ قدیمی در ایران قیمتشان چند است را در سایت تالاب خواهید خواند با ما همراه باشید.

اتومبیل های‌ کلاسیک قدیمی ؛ بعضی از کالاها یا ابزاری که ما از انها استفاده کرده یا می‌کنیم تبدیل به خاطره میشوند. یکی از این موارد ماشین است. خودروهایی که خاطرات شاد و تلخ زندگی را برای ما تداعی می‌کنند، یا این که سوار خیلی از انها نشده ایم. در بین خودرو های خاطره انگیز هنوز تعدادی در بین مردم معامله، می‌شوند. دراین پست هشت ماشین از این دسته رابه همراه قیمت معقول خدمتتان معرفی میکنیم.

قیمت ماشین های قدیمی در ایران

پیکان خسته

قیمت ماشین های قدیمی در ایران ( خودرو + قیمت)

خودرویی که با بند ناف عده ای از ما گره خورده است. خیلی از افراد با تقوف خط تولید پیکان درسال 83 شمس بغض شان گرفت و برخی نیز گریستند. چه خاطراتی که از سال 1346 شمسی تا کنون از این ماشین در ذهن ما ایرانیان نقش نبسته است. پیکان نقصد ندارد حالا حالاها از خیابان های‌ تهران برود و هنوز تاکسی های‌ پیکان زرد و سبز در سطح شهر دیده میشود. قیمت مدل های‌ 1353 تا 1381 این اتومبیل در بازار از 3 تا 6 میلیون تومان است.

ماشین فولکس ترانسپورتر «فولکس تایپ 2»

قیمت ماشین های قدیمی در ایران ( خودرو + قیمت)

در دهه های‌ 60 و 70 شمسی بعنوان سرویس دانش آموزان، کارمندان و کارگران استفاده می شد. ون های‌ امروزی به این نوع فولکس شبیه اند. فولکس ترانسپورتر مدل 1992 در بازار دست دوم 33 تا 39 میلیون تومان قیمت دارد. این اتومبیل از سال 1950 تا کنون تولید میشود.

جیپ صحرا – مرد صحرا

قیمت ماشین های قدیمی در ایران ( خودرو + قیمت)

خودرویی که هنوز در شهرستانها، مراتع، مناطق کوهستانی و فضاهای صعب العبور استفاده می‌شود. کمتر کسی پیدا می‌شود که از این اتومبیل خاطره نداشته باشد؛ به ویژه افراد شاغل در مراکز نظامی. قیمت مدل های‌ 1376 تا 1381 این اتومبیل در بازار 8 میلیون و 500 هزار تا 16 میلیون و 500 هزار تومان است. جیپ صحرا درسال های‌ 1989 تا 2001 در ایران تولید میشود.

گالانت- ژاپنی اصیل

قیمت ماشین های قدیمی در ایران ( خودرو + قیمت)

یکی از شاهکارهای برند میتسوبیشی ژاپن، گالانت است. روزگاری بعنوان یک خودروی گرانقیمت و گاهی لوکس در خیابان های‌ ایران دیده می شد. گالانت این قدر کلاس داشت که بعنوان ماشین عروس در شادی ایرانی ها سهیم بود. میتسوبیشی گالانت درسال های‌ 1969 تا 2012 میلادی تولید می شد. قیمت مدل های‌ 1987 تا 1994 میلادی این اتومبیل در بازار دست دوم 5 میلیون و 500 هزار تا 14 میلون و 800 هزار تومان است.

ژیان _ خودرو معروف کم مصرف

قیمت ماشین های قدیمی در ایران ( خودرو + قیمت)

متولدین دهه 60 بیش از دیگر اقشار جامعه این ماشین رابه خاطر «چاق و لاغر» فراموش نمیکنند. ژیان های‌ تولید سال های‌ 1356 تا 1359 شمسی در بازار از 6 میلیون و 500 هزار تا 14 میلیون تومان قیمت دارند. این ماشین توسط کارخانه فرانسوی سیتروئن طی سال های‌ 1948 تا 1990 میلادی تولید می شد.

فولکس قورباغه ای «بیتل کلاسیک» – پر فروش ترین خودرو

قیمت ماشین های قدیمی در ایران ( خودرو + قیمت)

یکی از خودرو های دوست داشتنی در بین متولدین سال های‌ 1300 تا 1370 بود. این خودروی نوستالژیک در مراسم های‌ عروسی نیز استفاده می شد ودر مقطعی از زمان جزو خودرو های تشریفات و شهربانی «پلیس» بود. قیمت مدل های‌ مختلف این ماشین در بازار حدود 20 میلیون تومان است. اما خب، یک سری از فولکس ها حسابی آنتیک هستند و کلکسیونرها آنرا بین 50 تا 150 میلیون تومان می‌فروشند و اعتقاد دارند که هنوز عروسک است.

بی ام و 2002 «نیوکلاس»

قیمت ماشین های قدیمی در ایران ( خودرو + قیمت)

این مدل، یکی از خودرو های لوکس بی ام و است که درسال های‌ 1962 تا 1977 میلادی تولید می شد. این ماشین قبل از انقلاب اسلامی هم در ایران وجود داشت اما در دهه 60 شمسی استفاده ازآن رایج تر شد. مدل 1973 تا 1977 این اتومبیل در بازار از 7 تا 30 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

مینی ماینر

قیمت ماشین های قدیمی در ایران ( خودرو + قیمت)

مگر میشود خودروی مستر بین از یاد برود. مخصوصا رنگ زرد آن که در بازار با قیمت های‌ نجومی خرید و فروش می شد و هنوز هم زرد آن به خاطر ماشین مستر بین نایاب است. این ماشین درسال های‌ 1959 تا 2000 میلادی تولید می شد. قیمت مینی ماینر سفید در بازار دست دوم تهران حدود 18 میلیون تومان است.

حتما بخوانید: بهترین ماشین های لوکس با قیمتی مناسب در ایران + عکس

گروه خودرو تالاب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس