کمبود 34 میلیارد تومان اعتبارات مشاغل خانگی و روستایی در آزادشهر


مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آزادشهر گفت: شهرستان آزادشهر در زمینه اعتبارات مشاغل خانگی و روستایی 34 میلیارد تومان کمبود اعتبارات دارد.

کمبود 34 میلیارد تومان اعتبارات مشاغل خانگی و روستایی در آزادشهربه گزارش فانوس، سید عبدالله حسینی ضمن اعلام این خبراظهار کرد: ۳۲ میلیارد تومان در حوزه اعتبارات روستایی و دو میلیارد تومان در حوزه اعتبارات مشاغل خانگی در شهرستان آزادشهر کمبود داریم.

وی افزود: در سال جاری زراعی ۲۸ دستگاه تراکتور و ادوات کشاورزی با اعتبار یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان در قالب تسهیلات به کشاورزان پرداخت شد.

حسینی ادامه داد: در حوزه اعتبارات روستایی ۴۲ پرونده با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان، ۹ پرونده حوزه باغبانی با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان و هفت پرونده دامی با اعتبار ۲۳ میلیارد تومان مورد برررسی قرار گرفت و از مجموع این پرونده‌ها هفت پرونده با اعتبار هشت میلیارد تومان به بانک جهت اخذ تسهیلات معرفی شدند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آزادشهر تصریح کرد: صندوق توسعه خرد زنان در این شهرستان از یک صندوق به سه صندوق در چهار روستا با اعتبار هر صندوق دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

حسینی تاکید کرد: تامین آب اراضی کشاورزی روستای تیل آباد با اعتبار پنج میلیارد تومان و سطح ۳۰۰ هکتار آغاز شده و طرح تامین و انتقال آب به محل زیارتگاه آق امام که چندین سال در حال پیگیری بود با در اختیار قرار دادن ۶ هکتار در سال جاری محقق خواهد شد.

وی یادآور شد: ۱۰۹ هکتار از اراضی شهرستان با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان به سیستم آبیاری تحت فشار مجهز شد و همچنین لوله گذاری برای انتقال آب در راستای صرفه‌جویی آب به طول ۱۶ کیلومتر با اعتبار یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اجرا شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آزادشهر گفت: در شهرستان آزادشهر ۳۰ هزار هکتار اراضی باغی و زراعی با تولید بیش از ۱۹۰ هزار تن محصولات و ۷۶ هزار راس دام سبک و سنگین با تولید ۱۱۰ تن محصولات وجود دارد که در مجموع ۳۰۰ هزار تن محصول زراعی, باغی و دامی در سال در این شهرستان تولید می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی