تاسیس” اولین شرکت کشتیرانی خودران جهان ” در نروژ (+ فیلم)


تاسیس” اولین شرکت کشتیرانی خودران جهان ” در نروژ (+ فیلم)

« Yara Birkeland» نام اولین کشتی کانتینری است که قرار است به صورت تمام الکتریک و خودران تولید شود. این کشتی پس از به دست آوردن توانایی لازم برای کنترل خودران در سال 2020 به احتمال زیاد تحت نظارت اولین شرکت کشتیرانی خودران جهان به نام Massterly فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. به گزارش پایگاه...

تاسیس” اولین شرکت کشتیرانی خودران جهان ” در نروژ (+ فیلم)

« Yara Birkeland» نام اولین کشتی کانتینری است که قرار است به صورت تمام الکتریک و خودران تولید شود. این کشتی پس از به دست آوردن توانایی لازم برای کنترل خودران در سال 2020 به احتمال زیاد تحت نظارت اولین شرکت کشتیرانی خودران جهان به نام Massterly فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری هم رسان و به نقل از نیواطلس، کشتی الکتریکی و خودران Yara Birkeland با همکاری شرکت شیمیایی Yara و شرکت فناوری دریایی Kongsberg نروژ ساخته خواهد شد و شرکت کشتیرانی Massterly نیز در نتیجه همکاری Kongsberg و Wilhelmsen تاسیس خواهد شد.
مراکز کنترل زمینی برای نظارت کشتی (و گاهی به کار انداختن آن از راه دور) در سطح آب های نروژ و بین المللی به کار گرفته خواهد شد.

تاسیس” اولین شرکت کشتیرانی خودران جهان ” در نروژ (+ فیلم)مدیر عامل شرکت Wilhelmsen در این باره گفته است:” در حال حاضر ما در مراحل اولیه توسعه این فناوری هستیم اما معتقدیم و باور داریم که بازار قابل توجهی برای این نوع از خدمات در آینده نزدیک وجود خواهد داشت.” وی در ادامه افزود:” در ابتدا، از کشتی های خودران در سفرهای کوتاه دریایی استفاده خواهد شد. این اقدام همچنین موجب رونق حمل و نقل دریایی خواهد شد چرا که نسبت به حمل نقل جاده ای دارای بهره وری بالاتر و آلودگی کمتری است.”
شرکت کشتیرانی Massterly در شهر لیساکر، واقع در نروژ تاسیس خواهد شد و از آگوست امسال فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی