رونمایی از یک استارتاپ دانش آموزی در نمایشگاه بورس (Finex 2018)


رونمایی از یک استارتاپ دانش آموزی در نمایشگاه بورس (Finex 2018)

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس از رونمایی یک استارتاپ دانش آموزی با نام بومینو تک "Tech Bomin" در یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه (Finex) خبر داد.

رونمایی از یک استارتاپ دانش آموزی در نمایشگاه بورس (Finex 2018)

به گزارش شمانیوز، یاسر فلاح مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در مصاحبه اختصاصی با این پایگاه خبری گفت: فاینکس برای هر سه بازار پول و سرمایه و بیمه و همچنین شرکت‌ها بسیار مهم است و بسیاری از مردم در این نمایشگاه با آخرین دستاورد‌های این حوزه‌های اقتصادی آشنا می‌شوند.
مدیر عامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس رویکرد نمایشگاه آتی را علاوه بر تبلیغات و فرهنگ سازی گسترش ارتباطات عنوان کرد و افزود: ارتباط صنایع با یک دیگر و همچنین ارتباط صنایع با دانشگاه از جمله برنامه‌های فاینکس 2018 است. در این راستا تالار گفتگوی دانشجویان نیز در این نمایشگاه ایجاد خواهد شد تا ارتباط نهاد‌ها و شرکت‌های فعال در صنعت مالی با دانشجویان نزدیکتر و عمیق‌تر شود.
بر اساس این گزارش نظر به ضرورت و اهمیت فرهنگ سازی از سنین پایه طرح رویداد "بومی نو فین تک " برای اولین بار و با عنوان ایدهای نو و خلاقانه در بین دانش آموزان پایه اول متوسطه برگزار میگردد. این دانش آموزان آماده می شوند تا ضمن یادگیری اصول اولیه بازار‌های مالی، آشنایی با ظرفیت ها و کارکرد‌های این بازار در حوزه های مختلف فین تک با طرح ایده های نوآورانه و خلق مدل کسب و کار با یکدیگر به رقابت بپردازند.
همپنین یازدهمین دوره نمایشگاه بورس بانک بیمه Finex 2018؛ 27 الی 30 فروردین سال 97 در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر