ایران در جریان مبارزه با تکفیری‌ها اقتدار خود را به جهان ثابت کرد


ایران در جریان مبارزه با تکفیری‌ها اقتدار خود را به جهان ثابت کرد

بجنورد- نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: ایران در جریان مبارزه با تکفیری‌ها و پیروزی بر داعش، اقتدار خود را به جهانیان ثابت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی پیش از ظهر یک شنبه در دیدار با فرمانده نیروی انتظامی خراسان شمالی، اظهار کرد: سال گذشته مدافعان حرم با مجاهدت و جان فشانی در برابر نیروی های تکفیری که از سوی مستکبران حمایت و تامین شدند، جبهه مقاومت را به پیروزی رساندند.

حجت الاسلام یعقوبی افزود: پیروزی جبهه مقاومت بر تکفیری ها بهترین خبری بود که سال گذشته شنیدیم چرا که مستکبران متوجه شدند هیچ نیرویی توان مقابله با ایران را ندارد.

وی تصریح کرد: جبهه مقاومت با کمک نیروهای سپاه جمهوری اسلامی ایران و نیز با اتحاد و همبستگی توانست جبهه کفر را نابود و نقشه شوم دشمنان اسلام را نقش بر آب کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: نیروهای انقلاب اسلامی با پیروزی بر جبهه تکفیری ها و داعشی ها به جهانیان نشان دادند که ایران می تواند علاوه بر داخل کشور از مرزهای خارج نیز دفاع کند.

حجت الاسلام یعقوبی تاکید کرد: بازگویی داستان زندگی، شجاعت‌ها و ایثارگری‌های مدافعان حرم برای نوجوانان و جوانان ضرورت دارد از این رو باید در کتب درسی و تاریخ ثبت شود تا ماندگار باقی بماند.

وی در ادامه به دیگر نقشه های شوم دشمنان نظام اشاره کرد و گفت: تمامی دشمنان نظام برای نابودی انقلاب در آستانه چهل سالگی تلاش کردند اما با هوشیاری و تدابیر ارزنده مقام معظم رهبری بهمن ماه امسال جشن ۴۰ سالگی انقلاب را برگزار خواهیم کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تاکید کرد: تمام اقشار جامعه به ویژه مسئولان باید تلاش کنند تا دوران پختگی و ۴۰ سالگی ایران با موفقیت به ثمر بنشیند.

حجت الاسلام یعقوبی اظهار کرد: نقش نیروی انتظامی در امنیت کشور قابل تقدیر است به ویژه با تدابیری که در اغتشاشات سال گذشته انجام دادند، توانستند امنیت را همچون گذشته حفظ کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟