معرفی دو بازی مزرعه داری جدید برای علاقه‌مندان به کشاورزی


معرفی دو بازی مزرعه داری جدید برای علاقه‌مندان به کشاورزی

در این مطلب قصد معرفی دو بازی مزرعه داری جدید را داریم. عناوینی که امکان تجربه‌ی آن‌ها به زودی در اختیار بازی‌دوستان قرار خواهد گرفت. پس اگر علاقه‌مند به آشنایی با این دو بازی مزرعه داری جدید هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه‌ی مطلب پیش رو با مجله قرمز همراه باشید. هرچند که هم‌اکنون مجموعه […] نوشته معرفی دو بازی مزرعه داری جدید برای...

رضا حسینی ۲:۵۷ 120
معرفی دو بازی مزرعه داری جدید برای علاقه‌مندان به کشاورزیمعرفی دو بازی مزرعه داری جدید برای علاقه‌مندان به کشاورزی
0
معرفی دو بازی مزرعه داری جدید برای علاقه‌مندان به کشاورزی

در این مطلب قصد معرفی دو بازی مزرعه داری جدید را داریم. عناوینی که امکان تجربه‌ی آن‌ها به زودی در اختیار بازی‌دوستان قرار خواهد گرفت. پس اگر علاقه‌مند به آشنایی با این دو بازی مزرعه داری جدید هستید، پیشنهاد می‌کنیم که در ادامه‌ی مطلب پیش رو با مجله قرمز همراه باشید.

هرچند که هم‌اکنون مجموعه بازی‌های Farming Simulator به عنوان مشهورترین و شناخته شده‌ترین عناوین مزرعه داری و سبک شبیه ساز کشاورزی به شمار می‌روند، اما هرازگاه شاهد تولید و انتشار عناوین هم‌سبک دیگری هم از سوی سایر استودیوهای بازی‌سازی هستیم. عناوینی که برخی از آن‌ها در نوع خود بازی‌های قابل اعتنایی محسوب می‌شوند. یکی از این عناوین که می‌تواند نام خود را به عنوان یک بازی مزرعه داری خوب و خوش‌ساخت مطرح کند، Pure Farming 2018 نام دارد.

کشت و زرع در نقاط مختلف دنیا با بازی مزرعه داری Pure Farming 2018

در بازی مزرعه داری Pure Farming 2018 امکان کشاورزی در بسیاری از نقاط جهان از جمله آسیا، اروپا و امریکا برای بازی‌دوستان مهیا خواهد بود و آن‌ها می‌توانند علاوه بر محصولاتی که امکان کشت آن‌ها در سایر عناوین مشابه مهیا است، به پرورش محصولات جدیدی نظیر قهوه یا زیتون بپردازند. به طور دقیق شما در طول تجربه‌ی بازی مزرعه داری Pure Farming 2018 از این امکان برخوردار خواهید بود تا مزارع بزرگ واقع در کشور ژاپن، کلمبیا، ایتالیا و مونتانای امریکا را اداره کنید.

معرفی دو بازی مزرعه داری جدید برای علاقه‌مندان به کشاورزیمعرفی دو بازی مزرعه داری جدید برای علاقه‌مندان به کشاورزی

از جمله ویژگی‌های مهم این بازی امکان رانندگی با طیف وسیعی از لوازم و ماشین‌آلات کشاورزی است. ماشین‌آلاتی که به برندهای مهم فعال در بخش کشاورزی نظیر Zetor ، Landini ، McCormick ، Gregoire ، DAF ، Mitsubishiو سایر شرکت‌های فعال در این زمینه تعلق دارد. این خودروهای کشاورزی علاوه بر آن که به طور کامل در بازی مزرعه داری Pure Farming 2018 لیسانس شده‌اند، با تمام جزئیات واقعی خود در این بازی حاضر خواهند بود و تمام تلاش سازندگان این بازی بر آن بوده تا مواردی نظیر وزن و فیزیک این ماشین آلات نیز تا حد امکان درست طراحی شود.

علاوه بر وجود ماشین‌آلات کشاورزی گوناگون، در بازی مزرعه داری Pure Farming 2018 امکان انجام فعالیت‌های متعددی برای گیمرها مهیا خواهد بود. به این معنی که شما می‌توانید در کنار مزرعه داری به فعالیت‌های دیگری نظیر پرورش گل، دامداری، احداث گلخانه و سایر موارد مشابه هم بپردازید و حتی فعالیت‌های کشاورزی خود را تنها به بهره‌گیری از انرژی‌های سبز محدود کنید. ‌

در بازی مزرعه داری Pure Farming 2018 سه بخش مختلف وجود خواهد داشت که علاقه‌مندان به کشاورزی در دنیای مجازی می‌توانند به دلخواه هر کدام از آن‌ها را تجربه کنند. در بخش Free Farming می‌توان در قالب یک کشاورز واقعی به اداره کردن یک مزرعه‌ی بزرگ با تمام جزئیات مهم مربوط به آن پرداخت. در واقع این بخش از بازی Pure Farming 2018 بیش از همه به کار آن دسته از بازی‌دوستانی خواهد آمد که پیش از این هم امکان تجربه‌ی بازی‌های مشابه را از سر گذرانده‌اند.

اما اگر تاکنون به کشاورزی در دنیای مجازی نپرداخته‌اید، بهتر است کار خود را با بخش My First Farm آغاز کنید تا از راهنمایی‌های ارائه شده برای اداره کردن مزرعه خود بهره‌مند شوید. در بخش سوم این بازی یعنی Farming Challenges نیز می‌توان مهارت‌های خود در بحث کشاورزی را با چالش‌های متعدد از پیش تعیین شده محک زد. در مجموع این بخش از بازی مزرعه داری Pure Farming 2018 بیش از هر چیز به بازی‌های مزرعه داری پلتفرم موبایل شباهت دارد. آثاری که گیم‌پلی آن‌ها بیشتر بر اساس تکمیل برخی از چالش‌های مزرعه داری موجود طراحی شده است.

علاقه‌مندان به بازی مزرعه داری Pure Farming 2018 برای تجربه‌ی این اثر باید تا روز ۲۲ اسفند امسال منتظر باقی بمانند تا بتوانند این بازی را روی یکی از سه پلتفرم PC، PS4 و Xbox One تجربه کنند.

معرفی دو بازی مزرعه داری جدید برای علاقه‌مندان به کشاورزیمعرفی دو بازی مزرعه داری جدید برای علاقه‌مندان به کشاورزی

کشت و زرع در کیفیت تصویری بالا با بازی مزرعه داری Real Farm

اگر برای کشت و زرع در دنیای مجازی عجله دارید و نمی‌توانید تا ماه اسفند منتظر باقی بمانید، بهتر است به سراغ بازی مزرعه داری Real Farm بروید. اثری که در تاریخ ۲۸ مهر ماه امسال برای هر سه پلتفرم PC، PS4 و Xbox One منتشر می‌شود. یکی از نکات قابل توجهی که در رابطه با این بازی دنیای باز می‌توان به آن اشاره کرد امکان اجرای آن تحت کیفیت تصویری ۴K و نرخ کلی ۶۰ فریم در ثانیه خواهد بود. موضوعی که قطعا می‌تواند حضور در محیط سرسبز مزرعه را لذت‌بخش‌تر از حالت عادی سازد.

در بازی مزرعه داری Real Farm نیز می‌توانید علاوه بر کشاورزی به دامداری بپردازید و مزرعه داری را در قالب دو بخش مجزای Career Mode و Free Mode تجربه کنید. در بخش Free Mode همه چیز به خودتان بستگی دارد و باید راه و چاه مزرعه داری را خود به تنهایی فرا بگیرید. اما در بخش Career Mode بازی را ابتدا در قالب یک کارگر مزرعه آغاز خواهید کرد تا با آموختن ریزه‌کاری‌های کشاورزی، به تدریج در شغل خود پیشرفت کرده و بتوانید مزرعه اختصاصی خودتان را اداره کنید.

در بازی مزرعه داری Real Farm تمرکز ویژه‌ای روی اقتصاد صورت گرفته است و شما می‌توانید با تولید محصولات مهم بر قیمت آن‌ها در بازار تاثیرگذار باشید. در واقع داد و ستد محصولات زراعی نقش مهمی در گیم‌پلی این بازی ایفا می‌کند و هر کدام از کشاورزان حاضر در دنیای این اثر می‌توانند با تولید محصولی خاص بر فعالیت سایر کشاورزان تاثیرگذار باشند.

معرفی دو بازی مزرعه داری جدید برای علاقه‌مندان به کشاورزیمعرفی دو بازی مزرعه داری جدید برای علاقه‌مندان به کشاورزی

در مجموع دو بازی Real Farm و Pure Farming 2018 را می‌توان عناوین خوش ساختی توصیف کرد که علاقه‌مندان به بازی‌های مزرعه داری و عناوین شبیه ساز کشاورزی به زودی از امکان تجربه‌ی آن‌ها برخوردار خواهند گردید. اگر قصد تجربه‌ی این دو بازی در پلتفرم PC را دارید، می‌توانید در انتهای این مطلب از مشخصات سخت افزاری مورد نیاز برای اجرای آن‌ها در کامپیوترهای خانگی باخبر شوید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی مزرعه داری Pure Farming 2018 در پلتفرم PC

سیستم عامل: Windows 10,8,7 – 64 bit پردازنده: Intel Core i5, 2.3 GHZ or better کارت گرافیک: Geforce 560 GTX 2 GB or better حافظه رم: ۴ گیگابایت نسخه دایرکت اکس: DirectX Version 11 فضای مورد نیاز برای نصب: ۱۲ گیگابایت

سیستم پیشنهادی برای اجرای بازی مزرعه داری Pure Farming 2018 در پلتفرم PC

سیستم عامل: Windows 10,8 – 64 bit پردازنده: Intel Core i7, 3.0 GHZ or better کارت گرافیک: Geforce GTX 970 4 GB or better حافظه رم: ۸ گیگابایت نسخه دایرکت اکس: DirectX Version 11 فضای مورد نیاز برای نصب: ۱۲ گیگابایت

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی مزرعه داری Real Farm در پلتفرم PC

سیستم عامل: Windows 7 or higher پردازنده: o 2.7 GHz Dual Core کارت گرافیک: Nvidia Geforce GTX 670 or AMD Radeon HD 7970 حافظه رم: ۴ گیگابایت نسخه دایرکت اکس: DirectX Version 10 فضای مورد نیاز برای نصب: ۵ گیگابایت

منبع: وب سایت رسمی این بازی (همراه با ترجمه، تالیف و ویرایش اختصاصی نویسندگان و مترجمان مجله قرمز)

در صورت تمایل می‌توانید با نظرات خود در بخش کامنت، ما را در بهبود کیفیت مطالب بخش بازی مجله قرمز یاری کنید.

برچسب ها: بازی Pure Farming 2018بازی Real Farmبازی جدید مزرعه داریبازی جدید مزرعه داری برای کامپیوتربازی مزرعه داریبازی مزرعه داری برای کامپیوتربازی کشاورزیبازی کشاورزی برای کامپیوتر
بعد

راهنمای خرید آنلاین کرم پودر و نکاتی که برای یک خرید موفق باید بدانید

قبل

جان اسنو و استایلش، نکات شیک‌پوشی که می‌توانید از پادشاه شمال بیاموزید

ورود به سایت دیدگاه ها 0

دیدگاه بگذارید

Subscribe
اعلام کردن به
new follow-up commentsپاسخ های جدید به دیدگاه من

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام