اسامی وزنه برداران نوجوانان و جوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا


اسامی وزنه برداران نوجوانان و جوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا

ترکیب اصلی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان برای شرکت در مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا اعلام شد.

اسامی وزنه برداران نوجوانان و جوانان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از فدراسیون وزنه برداری، حمید رشیدی سرمربی تیم‌های ملی پایه ایران در جلسه شورای عالی فنی فدراسیون حضور یافت تا در خصوص اعلام ترکیب ۸ نفره تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان توضیحاتی را برای اعضای این شورا ارائه کند.

در نهایت لیست اسامی نفرات اعزامی به مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در ازبکستان، مورد تایید اعضای شورای عالی فنی قرار گرفت. بر همین اساس رشیدی سرمربی تیم‌های ملی پایه، اسامی هشت وزنه بردار منتخب و ۲ وزنه بردار دیگر را در تیم ملی نوجوانان و همچنین هشت وزنه بردار اصلی برای تیم ملی جوانان مشخص کرد.

ترکیب تیم ملی نوجوانان:

عباس فخرزارع و مهدی خلجی (دسته ۶۹ کیلوگرم)، امیرحسین سلامت و محمد توفیق پوزش (دسته ۸۵ کیلوگرم)، امبررضا عسگری دون و پوریا اسکندرزاده (دسته ۹۴ کیلوگرم ) و علیرضا یوسفی (دسته ۹۴+ کیلوگرم) ۷وزنه بردار اصلی خواهند بود و در ضمن از بین امیر محمد چالاکی و رضا اسدی، در روزهای آینده یک وزنه بردار به ترکیب تیم ملی نوجوانان اضافه می شود.

ترکیب تیم ملی جوانان:

حسین سلطانی (دسته ۷۷ کیلوگرم)، عارف خاکی و افشین طاهری (دسته ۸۵ کیلوگرم)، رسول معتمدی (دسته ۹۴ کیلوگرم)، امیر عزیزی و علیرضا زارع پور (دسته ۱۰۵ کیلوگرم)، محمدحسین رئیسی و آرمان محمدزاده (دسته ۱۰۵+ کیلوگرم) نفرات تیم ملی جوانان در مسابقات پیش رو خواهند بود.

«عبدالرضا فولادی وند» به عنوان مربی ادواری و «محمد اسماعیل زاده» نیز به عنوان ماساژور، کاروان تیم های ملی پایه را در رقابت‌های قهرمانی آسیا همراهی خواهند کرد.

انتهای پیام/

ترکیب اصلی تیم های پایه وزنه برداری مشخص شدند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی