چگونه با استفاده از جارو برقی هرگونه سطحی را پاک کنیم ؟


چگونه با استفاده از جارو برقی هرگونه سطحی را پاک کنیم ؟

جارو برقی صرفا برای تمییز کردن فرش و زمین نیست. چیزهای زیادی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از جارو برقی آنها را تمییز کنید، اما تا به حال نمی‌دانستید! جاروبرقی‌هالوازم جانبی ای دارند که شامل دو لوازم جانبی دیگر است: برس همه‌کاره گرد و غبار و ابزار انعطاف‌پذیر و بسیار باریک مخصوص شکاف‌ها. هر یک از این...

جارو برقی صرفا برای تمییز کردن فرش و زمین نیست. چیزهای زیادی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از جارو برقی آنها را تمییز کنید، اما تا به حال نمی‌دانستید! جاروبرقی‌ها لوازم جانبی ای دارند که شامل دو لوازم جانبی دیگر است: برس همه‌کاره گرد و غبار و ابزار انعطاف‌پذیر و بسیار باریک مخصوص شکاف‌ها. هر یک از این لوازم جانبی می‌تواند مستقیما به دسته وصل شوند تا بتوانند آنطور که می‌خواهید کار تمییز کردن را انجام دهند. بنابراین شما حالا می‌توانید از جارو برقی‌تان استفاده کنید تا منزلتان را از بالا تا پایین تمییز کنید و گرد و غبار و کثیفی‌ها را از تمام سوراخ سمبه‌ها پاک کنید. مطمئنا ابزار نظافت منزل مورد علاقه شما می‌شود.

1

مبل و صندلی‌های منزل شما احتمالا بیشتر از دیگر اسباب و اثاثیه منزل استفاده می‌شوند. آنها می‌توانند یک پناهگاه ناخواسته برای گرد و غبار، خرده زباله و مو تبدیل شوند. تمییز کزدن مبل و صندلی‌ها با استفاده از ابزار جانبی راحت است. برای تمییز کردن زیر کوسن‌ها که خرده زباله می‌تواند جمع شود از ابزار انعطاف پذیر باریک استفاده کنید.

چه زمانی تمییز کنیم؟ بطور هفتگی

تشک

3 چگونه با استفاده از جارو برقی هرگونه سطحی را پاک کنیم ؟
4 چگونه با استفاده از جارو برقی هرگونه سطحی را پاک کنیم ؟

تمییز کردن پرده‌ها مانند نسیمی است که با جارو برقی به پرده می‌دهید. برای تمییز کردن نیاز نیست که شما آنها را از میله خارج کنید، اگر از برس همه کاره گرد و خاک استفاده کنید. بسادگی از بالا تا پایین پرده‌ها را جارو کنید و بگذارید موهای برس این کار را برای شما انجام دهند.

چه زمانی تمییز کنیم؟ شما باید پرده‌های‌تان را ماهی یکبار جارو برقی کنید تا گرد و خبار روی پرده‌ها ننشینند و ایجاد آلرژی نکنند.

پنکه‌های سقفی

6 چگونه با استفاده از جارو برقی هرگونه سطحی را پاک کنیم ؟
Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید