فرار 2 دزد با خودروی پلیس تهران


سه سارق هنگام انتقال به دادسرا با سرقت خودروی پلیس فرار کردند. مأموران پلیس دو نفر از متهمان را بازداشت کردند و تلاش برای دستگیری همدست آنها در جریان است.

اتاق خبر 24:

عصر روز شنبه 18 فروردین‌ماه امسال به مأموران پلیس در یکی از مناطق جنوب غربی تهران خبر رسید که سه‌سارق هنگام انتقال به دادسرا با سرقت خودروی مأموران بدرقه از محل گریخته‌اند.

بررسی‌های مأموران پلیس نشان داد مدتی قبل سرقت‌های مشابهی از فروشگاه‌های لوازم‌التحریر حوالی چهار‌راه سیروس در جنوب تهران به مأموران کلانتری و گشت‌هایی پلیس گزارش می‌شود تا اینکه مأموران پلیس روز جمعه هنگام گشت‌زنی در بازار لوازم التحریر سه مرد جوان را هنگام سرقت لوازم التحریر دستگیر می‌کنند. مأموران در بازرسی بدنی از سارقان چند بسته خودکار، روان نویس و... کشف می‌کنند. متهمان پس از اعتراف به سرقت برای ادامه تحقیقات در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار می‌گیرند تا اینکه عصر روز شنبه مأموران برای گرفتن دستور قضایی همراه سارقان راهی دادسرایی در جنوب تهران می‌شوند.

لحظاتی بعد خودروی حامل سارقان در نزدیکی دادسرا توقف می‌کند و مأمور پلیس برای هماهنگی از خودرو خارج می‌شود و لحظاتی بعد هم سرباز بدرقه خودروی حامل سارقان برای انجام کاری خودرو را ترک می‌کند. ثانیه‌هایی بعد سارقان از فرصت استفاده می‌کنند و در حالی که هر سه دستبند به دست بودند یکی از آنها خودش را به پشت فرمان می‌رساند و با روشن کردن خودرو اقدام به فرار می‌کنند. مأموران وقتی متوجه فرار متهمان با خودروی پلیس می‌شوند دستور ایست می‌دهند اما سارقان بدون توجه به دستور ایست فرار می‌کنند و از محل دور می‌شوند.

پس از تحقیقات لازم، مأموران گشتی پلیس با طرح مهار جست‌وجو برای دستگیری سارقان فراری را آغاز می‌کنند تا اینکه ساعتی بعد خودروی سرقت شده را در کنار خیابانی در جنوب تهران پیدا می‌کنند و دقایقی بعد موفق می‌شوند دو نفر از سارقان فراری را در یکی از خیابان‌های حوالی یافت‌آباد شناسایی و دستگیر کنند‌. تحقیقات برای دستگیری همدست سارقان ادامه دارد.

برای مشاهده اخبار حوادث کلیک کنید

منبع: رکنا


فرار 2 دزد با خودروی پلیس تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط