آیین تودیع و معارفه سه انتصاب جدید، امروز در جلسه شورای معاونان صورت گرفت


موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در جلسه شورای معاونین امروز، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت از آقایان: صادقی آرانی، عرب هاشمی به خاطر عملکردشان در سمت های قبلی تشکر و قدردانی و خانم طاهره مهدیه نجف آبادی، به عنوان معاون تجاری مدیرعامل، آقای ساسان کمیلی زاده به عنوان سرپرست امور...

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، در جلسه شورای معاونین امروز، مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت از آقایان: صادقی آرانی، عرب هاشمی به خاطر عملکردشان در سمت های قبلی تشکر و قدردانی و خانم طاهره مهدیه نجف آبادی، به عنوان معاون تجاری مدیرعامل، آقای ساسان کمیلی زاده به عنوان سرپرست امور فناوری اطلاعات و آقای سیدعلی ملک جعفریان به عنوان سرپرست مخابرات منطقه تهران معرفی شدند.

آیین تودیع و معارفه سه انتصاب جدید، امروز در جلسه شورای معاونان صورت گرفت

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این مراسم، تغییر و تحول را جزیی از فرآیند سازمانی شرکت ها دانست و گفت: با تغییر و تحولاتی که در سازمان شکل می گیرد، فکرها و ایده های جدید و نو در امور جاری می شود.
مهندس سیدمجید صدری ضمن تشریح سیاست ها و برنامه های شرکت در مدیریت جدید، از خدمات و عملکرد مدیران قبلی تقدیر و برای مدیران جدید آروزی موفقیت کرد.
در ادامه مراسم نیز آقای صادقی آرانی، آقای عرب هاشمی و آقای ملک جعفریان به ارایه گزارشی از عملکرد و اقداماتشان در حوزه مدیریت خود پرداختند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اینترنت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها