اولین تصویر از سریال War Of Worlds پس از شروع فیلم‌برداری منتشر شد


اولین تصویر از سریال War Of Worlds پس از شروع فیلم‌برداری منتشر شد

مراحل فیلم‌برداری سریال War of the Worlds شبکه BBC آغاز شد. مجموعه‌ٔ سه قسمتی علمی تخیلی War of the Worlds، بر اساس رمان «اچ. جی. ولز» (H. G Wells) در حال ساخت است. سریال «جنگ دنیاها» (War Of Worlds)، اولین اقتباس از رمان معروف اچ. جی. ولز خواهد بود که به داستان رمان وفادار خواهد بود و محل اتفاقات...

مراحل فیلم‌برداری سریال War of the Worlds شبکه BBC آغاز شد. مجموعه‌ٔ سه قسمتی علمی تخیلی War of the Worlds، بر اساس رمان «اچ. جی. ولز» (H. G Wells) در حال ساخت است.

سریال «جنگ دنیاها» (War Of Worlds)، اولین اقتباس از رمان معروف اچ. جی. ولز خواهد بود که به داستان رمان وفادار خواهد بود و محل اتفاقات داستان در کشور انگلستان خواهد بود.

در رمان، شخصیتی گمنام داستان را روایت می‌کند. وی مجموعه‌ای از ستارگان دنباله‌دار را در آسمان مشاهده می‌کند که پس از نزدیک شدن آن‌ها به زمین متوجه می‌شود آن‌ ستارگان در واقع سیلندرهای فلزی بسیار بزرگی بوده‌اند که مهاجمان مریخی در درون آن‌ها جای گرفته‌اند. بیگانگان به زمینیان هجوم می‌آورند و هیچ مقاومتی هم کارساز نیست. آن‌ها تا مرز غلبه بر سیاره زمین پیش‌ می‌روند، تا اینکه پای باکتری‌ها به داستان باز می‌شود. داستان جنگ دنیاها در ابتدا در مجلهٔ پیرسون در سال ۱۸۹۷ انتشار یافت و یک سال پس از انتشار در مجله، در قالب رمان به بازار عرضه شد. داستانی که اچ. جی. ولز به رشتهٔ تحریر درآورده بود، خوانندگان را شیفتهٔ جنگ دنیاها کرد و طبق برخی گفته‌ها، با انتشار این رمان در ایالات متحده آمریکا، ترس و وحشت زیادی در میان مردم این کشور به وجود آمد.

استودیو ماموت و شبکه BBC One اعلام کردند که مراحل فیلمبرداری سریال War Of Worlds آغاز شده است. پیش‌تر گفته شده بود که این سریال در عصر ویکتوریا روایت خواهد شد، اما حال به نظر می‌رسد در عصر ادوارد (دوران ادوارد اول، دوم و سوم) روایت خواهد شد. در مجموعه‌ٔ سه قسمتی War of the Worlds «ریف اسپال» (Rafe Spall) ایفاگر نقش شخصیت جرج خواهد بود. ریف اسپال بازیگر فیلم «آیین» (The Ritual) و سریال «آیینه سیاه» (Black Mirror) است. «الینور تاملینسون» (Eleanor Tomlinson) نیز در این سریال حضور دارد و ایفاگر نقش شخصیت امی خواهد بود. فیلم‌نامه سریال War of the Worlds سعی دارد توازن را بین بخش روابط انسانی داستان و بخش‌های ترسناک و صحنه‌های تهاجم بیگانگان فضایی، حفظ کند. توجه به این موضوع از سوی سازندگان قابل تقدیر است؛ به این دلیل که یکی از دلایل موفقیت رمان همین موضوع بود.

شبکه BBC با توجه به شروع مراحل فیلمبرداری سریال جدید خود، تصویری از این سریال را منتشر کرد که این تصویر را در زیر مشاهده می‌کنیم:

اولین تصویر از سریال War Of Worlds پس از شروع فیلم‌برداری منتشر شد

به تصویر کشیده شدن دوران ادواردها در سریال War Of Words بسیار هیجان‌انگیز است. از زمان انتشار رمان در سال ۱۸۹۸، فیلم‌ها، سریال‌های تلویزیونی و نمایش‌های رادیویی بسیاری بر اساس آن ساخته شده‌ است. به‌جز در این یک مورد، در مابقی موارد برداشت‌ها تنها مربوط به زمان معاصر بوده و به شکلی امروزی ساخته شده‌ است و این به معنای آن است که تولیدکنندگان این سریال باید دقت بیشتری در برقراری توازن به کار ببرند. «کریگ ویویرس» (Craig Viveiros)، کارگردان سریال War of the Worlds در سخنانی سریال BBC را چنین توصیف کرد:

ما به دنبال خلق هیجانی کاملاً مدرن برای بینندگان هستیم. داستانی از تهاجم بیگانگان که قرار است بینندگان سراسر دنیا را حیرت‌زده و شوکه کند.

جای امیدواری دارد که «پیتر هارنس» (Peter Harness)، نویسندهٔ فیلمنامه این سریال سه قسمتی، خود از طرفداران پروپاقرص رمان ولز است. نویسندهٔ سریال در سخنان خود در رابطه با اقتباس جدید چنین گفته است:

نسخه جنگ دنیاها که به دنبال ساخت آن هستیم، یکی از وفادارترین نسخه‌ها در لحن روایی داستان و روح کتاب است، اما همزمان حس مدرن بودن را به بیننده القا می‌کند و مملو از صحنه‌های غافلگیرکننده و شوکه‌کننده است؛ سریالی علمی تخیلی، تا حدودی درام و ترسناک. در رمان ولز، آسودگی و پیش‌بینی اوضاع جایی ندارد و این همان چیزی است که می‌خواهم در ساخت این سریال به آن دست پیدا کنم. تیم بازیگری فوق‌العاده‌، کارگردانی عالی و عوامل پشت صحنه معرکه‌ای داریم و بی‌صبرانه منتظر ترکاندن آن‌ها در خلق داستانی ترسناک از اولین هجوم بیگانگان به زمین هستم.

راز ساخت آثار اقتباسی، متفاوت و جدید بودن اقتباس است. تفاوت این کار در این جاست که اصل جدید بودن در مورد سریال War of the Worlds بازگشت به ریشه‌های ابتدایی داستان است. اصلی که در اقتباس‌های پیشین توجهی به آن نشده بود.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
اولین تصویر از سریال War Of Worlds پس از شروع فیلم‌برداری منتشر شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک