روزبهانی: کار احدی در اندونزی سخت خواهد شد/ بوکس در سنگین وزن شانس کسب مدال بود


روزبهانی: کار احدی در اندونزی سخت خواهد شد/ بوکس در سنگین وزن شانس کسب مدال بود

نماینده وزن 91 کیلوگرم تیم ملی بوکس گفت: با حذف اوزان سنگین از بازی های آسیایی کار احدی در اندونزی سخت خواهد شد، اما من برای او آرزوی موفقیت دارم.

احسان روزبهانی در گفت‌وگوبا خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در پاسخ به این سوال که تمرینات نمرحله جدید شما در کمپ آلمان به چه صورت است، گفت: مرحله جدید تمریناتنم در کمپ آلمان نزدیک یک ماه است آغاز شده و با اجازه از کادر فنی تیم ملی در این کمپ حضور پیدا کردم. در حال حاضر در یکی از بهترین باشگاه‌های آلمان با بوکسورهای آلمانی تمرین می‌کنم اما هنوز در مورد قرارداد با این باشگاه به نتیجه‌ای نرسیده‌ام.

وی در ادامه صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: تمرینات اینجا به صورت منظم و دقیق پیگیری می‌شود. بنده تمریناتم را صبح و بعداز ظهر زیر نظر مربیان انجام می‌دهم و بعداز ظهرها با بوکسورهای مختلف مبارزاتی را به صورت تمرینی انجام می‌دهم.

نماینده وزن 91 کیلوگرم تیم ملی بوکس در پاسخ به این سوال که به نظر شما چه دلیل وجود داشت که اوزان سنگین وزن از بازی‌های آسیایی حذف شده است، گفت: متاسفانه لحظه آخر میزبان بازی‌های آسیایی به دلیل نامعلومی اوزان سنگین وزن را حذف کرده است. بوکس ایران در سه وزن آخر شانس کسب مدال بود، اما میزبان به دلیل نامعلوم این اوزانی که ما شانس مدال داشتیم را حذف کردند. آنها در سبک وزن حرف اول را می‌زنند. در هر صورت شانس کسب مدال در اوزان سنگین را ما از دست دادیم. کار احدی در اندونزی سخت خواهد شد اما من برای او آرزوی موفقیت دارم. به هر حال او کارش را بلد است و می‌تواند از عهده مسئولیتی که دارد برآید و با دست پر از اندونزی به ایران باز خواهد گشت.

روزبهانی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به اینکه هر سه اوزان سنگین‌وزن صد در صد شانس کسب مدال را در اندونزی داشتند،گفت:‌ بوکس ایران در سه وزن آخر صد در صد شانس کسب مدال را داشت. این مدال‌ها از لحاظ پاداش برای بوکسورها خوب بود و از لحاظ رنکینگ نیز برای کاروان کشورمان خیلی خوب بود اما در هر صورت میزبان این فرصت را از ما گرفت و کسی هم پیگیر این ماجرا نیست که چرا این اوزان حذف شده است. البته این قانون برای همه کشورهای دنیاست.

وی در پایان صحبت‌های خود، گفت: آقایان بهتر می‌دانند که در وزن 91 کیلوگرم من می‌توانستم بهترین مدال را در این وزن کسب کنم. متاسفانه میزبان گویا می‌خواست فقط ما پاداش نگیریم.

انتهای پیام/س

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا