کشف سرقت در مهدی‌شهر 14درصد افزایش داشت


کشف سرقت در مهدی‌شهر 14درصد افزایش داشت

مهدی‌شهر-فرمانده انتظامی مهدی‌شهر از افزایش 14 درصدی کشفیات ناجا در این شهرستان طی تعطیلات بهاری97 خبر داد و گفت: این کشفیات در حوزه سرقت و سایر جرائم بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ ابوطالب حسینی در دیدار ظهر سه‌شنبه خود با فرماندار مهدی‌شهر به میزبانی دفتر وی، ضمن بیان اینکه همیاری و همبستگی و همکاری مطلوب دستگاه‌های اجرایی سطح شهرستان با ناجا خوشبختانه در کاهش جرائم، تصادفات و حتی افزایش کشفیات مؤثر بوده است، تأکید کرد: کشفیات نیروی انتظامی در جرائم مختلف طی تعطیلات نوروزی ۱۴ درصد افزایش داشته که این امر جز در سایه همراهی بین دستگاه‌های مختلف امکان‌پذیر نیست.

وی افزود: افزایش کشفیات درزمینه های مختلف یکی از عوامل افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد ناجا در سال۹۶ بوده و از سوی دیگر نشان می‌دهد که پلیس در برخورد با جرائمی مانند سرقت، قاچاق و ... با هیچ متخلف و قانون‌شکنی مماشات نخواهد کرد.

اجرای طرح برخورد با موتور سواران مزاحم

فرمانده انتظامی مهدی‌شهر همچنین از اجرای طرح برخورد با موتورسواران مزاحم در خیابان مای این شهرستان خبر داد و تأکید کرد: پلیس در هرجایی که امنیت مردم به مخاطره بیفتد با جدیت با متخلفان برخورد خواهد کرد.

حسینی در دیگر بخش سخنان خود، از افزایش ۳۵ درصد تقدیر و تشکرهای مردمی در سامانه ۱۹۷، ویژه ارتباط عمومی با ناجا در سال گذشته خبر داد و تأکید کرد: این رقم نشان می‌دهد که مأموران نیروی انتظامی توانسته‌اند در اجرای وظایف خود که همانا نظم و انضباط بخشیدن به جامعه است، به‌خوبی عمل کنند که البته این میزان هنوز هم رضایت‌بخش نیست و باید این رضایتمندی در بین تمام مردم ایجاد شود تا بتوانیم بگوییم عملکردمان راضی‌کننده بوده است.

وی افزود: موضوع دلگرم‌کننده دیگر برای ناجا در سال گذشته، کاهش ۶۰۰ درصدی انتقادات از نیروی انتظامی مهدی‌شهر بود که این امر نشان می‌دهد مسیری که ناجا در آن حرکت می‌کند، موردحمایت مردم قرار دارد.

فرمانده انتظامی مهدی‌شهر در ادامه به اجرای طرح نوروزی نیز پرداخت و تصریح کرد: در اجرای طرح نوروزی در دو بخش ترافیکی و انتظامی خوشبختانه گام های بسیار خوبی با تعامل دستگاه‌های مختلف عضو ستاد خدمات تسهیل سفرهای نوروزی شهرستان برداشته شد که شاهد نتایج خوب آن نیز بودیم.

امنیت لازمه فعالیت های اقتصادی و اجتماعی

فرماندار مهدی‌شهر نیز در این دیدار بابیان اینکه تمکین بر قانون لازمه تأمین امنیت در جامعه است، گفت: باید به قانون احترام گذاشت تا بتوانیم شاهد تأمین امنیتی شویم که خود، لازمه و پیش مقدمه فعالیت های اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... محسوب می‌شود.

حسن ارگی همچنین تأکید کرد: احترام به پلیس و نیروی خدوم انتظامی برای تأمین امنیت مردم، امری بدیهی و غیرقابل‌انکار است و لذا مردم به‌واسطه تلاش پر ارزش ناجا به‌خصوص در مقوله امنیت که یک مسئله بدیهی و ضروری در جامعه است و می‌توان آن را خمیرمایه حیات اجتماعی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و ... دانست، از آن‌ها قدردانی می‌کنند.

وی همچنین با ابراز رضایت از عملکرد ستاد تسهیل خدمات سفر و به‌خصوص کمیته انتظامی آن در حوزه جاده‌ای و شهری، افزود: به گواه آماری که از سوی فرمانده انتظامی شهرستان ارائه شد، خوشبختانه عملکرد ناجا در این دو حوزه رضایت‌بخش بوده اما این به معنای حداکثر رضایت از عملکرد پلیس و یا به‌منظور وقفه در تلاش و کوشش آنان نیست، بلکه برای امنیت مردم باید بیش‌ازپیش تلاش و کوشش داشت.

فرماندار مهدی‌شهر در دیگر بخش سخنان خود ضمن تأکید بر ضرورت تقویت زیرساخت های ناجا، ابراز کرد: پلیس باید با توجه به شرایط جامعه به علم روز مجهز شود تا بتواند در مواقع ضرورت و بحرانی اقدام شایسته و به هنگام داشته باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار