انتقال بخشی از یگان ارتش خراسان شمالی به گنبد


انتقال بخشی از یگان ارتش خراسان شمالی به گنبد

بجنورد- فرمانده تیپ مستقل130 پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی از انتقال بخش وسیعی از یگان ارتش این استان به گنبد خبر داد.

به گزارش خبرنگارمهر، امیر سرتیپ ابراهیم گل گلی ظهر سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه خراسان شمالی اظهار کرد: متاسفانه به علت کمبود مکان و خاکی بودن پادگان استان بخش وسیعی از یگان های ارتش خراسان شمالی به گنبد منتقل شده است.

گل گلی افزود: در حال حاضر زمان و محل جانمایی زمین ارتش و ساخت پادگان جدید مشخص نیست و تصمیمی برای توسعه پادگان وجود ندارد.

وی همچنین درباره انتقال پادگان ارتش به خارج شهر، گفت: از وضعیت کنونی راضی نیستیم چرا که هم اکنون این تیپ چهار پادگان را مدیریت می کند که به ظرفیت و امکانات بیشتری نیاز است.

صدور سند زمین پیست علی آباد بجنورد به نام ارتش

فرمانده اترش خراسان شمالی در ادامه با بیان اینکه زمین ۱۷۶ هکتاری پیست علی آباد بجنورد به نام ارتش سند می خورد، گفت: درحال حاضر این زمین باکاربری نظامی در تصرف ارتش بوده و با رایزنی های انجام شده با راه و شهرسازی، مالکیت این زمین به نام ارتش سند می خورد.

برگزاری مراسم شهید صیاد شیرازی

فرمانده ارتش خراسان شمالی همچنین در ادامه به ویژه برنامه های هفته ارتش اشاره کرد و گفت: از امروز با برگزاری مراسم برای شهید صیاد شیرازی در مسجد صفایی بجنورد ویژه برنامه های ارتش آغاز و تا ۲۹ فروردین ماه جاری ادامه دارد.

امیر سرتیپ گل گلی بیان کرد: دومین یادواره نخستین شهید مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران شهید مرتضی زرهن روز پنج شنبه با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش در شیروان برگزار می شود.

وی دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران، برگزاری مسابقات ورزشی، کشتی باچوخه، محل انس با قرآن برای کارکنان دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و رژه موتوری را از جمله برنامه های هفته ارتش برشمرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)