برانکو می‌تواند الگو باشد برای مربیان خارجی


دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، فردا (چهارشنبه) ساعت 19 در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: این بازی می‌تواند برای هر تیمی باشد. برای پرسپولیس سخت نیست چون قهرمان شده است و امتیازش مهم نیست اما تیم ما جوان است و به‌دنبال صعود در...

مهدی تارتار: بازی با پرسپولیس می‌تواند جذاب باشد

برانکو می‌تواند الگو باشد برای مربیان خارجی

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۶:۲۹
برانکو می‌تواند الگو باشد برای مربیان خارجی

بازی با پرسپولیس می‌تواند جذاب باشد و امیدوارم هواداران لذت ببرند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیدار تیم‌های پرسپولیس و پارس جنوبی در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، فردا (چهارشنبه) ساعت ۱۹ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. مهدی تارتار در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد:

این بازی می‌تواند برای هر تیمی باشد. برای پرسپولیس سخت نیست چون قهرمان شده است و امتیازش مهم نیست اما تیم ما جوان است و به‌دنبال صعود در جدول رده‌بندی است. بازی می‌تواند بازی جذابی باشد. امیدوارم هواداران لذت ببرند.

او درباره روند نزول پارس جنوبی گفت:

وضعیت ما خیلی خوب است و اگر به هفت تیم نخست نگاه کنید فقط جایگاه پارس جنوبی عجیب است. ما با خیال راحت به کارمان ادامه می‌دهیم اما تیم‌های پایین جدول خواب ندارند و به فکر ماندن در لیگ هستند. ما می‌خواهیم باز هم در جدول رده‌بندی صعود کنیم و رکورد بزنیم.

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی در پاسخ به این سوال که آیا از کسب سهمیه آسیایی ناامید شده است؟ بیان کرد:

کارمان سخت است. این که ۷ امتیاز عقب هستیم جبرانش در سه بازی سخت است اما می‌دانیم رده پنجم از هفتم بهتر است.

مهدی تارتار در ادامه در پاسخ به این سوال که آیا برای فصل آینده در پارس جنوبی می‌ماند؟ تصریح کرد:

ما روزهای خوبی را با پارس جنوبی داشتیم اما به خاطر قانونی که تصویب شده دست دولت برای خرج کردن برای ورزش حرفه‌یی بسته شده است. باید در این قانون تغییراتی ایجاد شود و برای تیم‌هایی در شهرهای دورافتاده شرایطی فراهم شود تا تیم‌هایی مثل پارس جنوبی و صنعت نفت به کارشان ادامه دهند. دوست دارم به کارم در پارس جنوبی ادامه دهم البته نه به صورتی که فقط باشیم، باید موفقیت کسب کنیم.

او درباره حفظ بازیکنان پارس جنوبی برای فصل بعد گفت:

ما هنوز به این فکر نکردیم که چقدر از تیم‌مان را حفظ کنیم چون وضعیت خودمان مشخص نیست. اگر مشکلات پارس جنوبی مرتفع نشود با توجه به قدمت کم تیم، پارس جنوبی محو می‌شود ولی با درایت مدیریت این مشکلات رفع می‌شود.

مهدی تارتار سرمربی پارس جنوبی درباره این که چرا بعد از باخت مقابل فولاد دچار افت شدند؟ تصریح کرد:

هر تیمی باید یک روزی ببازد مثل منچسترسیتی که باخت. ما نباید با تیم‌های مدعی مقایسه شویم بلکه باید با تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر آمدند مقایسه شویم. در ابتدای فصل چون از ما شناخت نداشتند برای برد مقابل ما قرار می‌گرفتند، به همین خاطر باز بازی می‌کردند و ما پیروز می‌شدیم اما در ادامه برای نباختن مقابل ما قرار می‌گرفتند و به همین خاطر تساوی‌های ما افزایش یافت.

مهدی تارتار درباره تمدید قرارداد پرسپولیس با برانکو گفت:

برانکو می‌تواند الگو باشد برای مربیان خارجی. برانکو هرچه موفقیتش بیش‌تر می‌شود افتاده‌تر می‌شود و به مربیان داخلی کمک می‌کند. باید قدر مربیانی مانند برانکو را بدانیم. امیدوارم برانکو سال‌ها در پرسپولیس بماند.

او در پایان درباره مشکلات مالی پارس جنوبی اظهار کرد:

لطفا از بحث مالی خارج شویم چون فردا بازی داریم. همه تیم‌ها مشکل مالی دارند و فوتبال ما رو به نابودی است و باید فکر اساسی برای فوتبال کرد.

دسته بندی ها : اخبار داغ , لیگ برتر
برچسب ها : برانکو, تیم فوتبال پارس جنوبی جم, دیدار پرسپولیس و پارس جنوبی, سرمربی پارس جنوبی, مهدی تارتار

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...