پسران ایران در صدر جدول رده‌بندی/ نتایج ضعیف دختران با سه حذف


پسران ایران در صدر جدول رده‌بندی/ نتایج ضعیف دختران با سه حذف

در پایان روز دوم از دوازدهمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان تیم پسران ایران با کسب سه نشان طلا در صدر قرار دارند اما تیم دختران نتایج ضعیفی کسب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات دوشنبه هفته جاری با حضور ۹۵۰ تکواندوکار از ۱۱۸ کشور به میزبانی تونس در سالن «ساله کورات» شهر الحمامات آغاز شده و در پایان روز دوم این مسابقات تیم پسران کشورمان که تاکنون موفق به کسب سه مدال طلا شده با ۴۵ امتیاز با اختلاف در صدر جدول توزیع مدالها ایستادهاست.

این رقابتها ۵ روز به طول خواهد انجامید و در هر روز مسابقات دو وزن پسران و دو وزن دختران برگزار می شود که تا اینجای کار مبارزات چهار وزن به پایان رسیده و از میان چهار نماینده ایران در بخش پسران حسین لطفی، امیرولی پور و امیرسینا بختیاری موفق به کسب مدال طلا شده و محمد رستم نژاد نیز توفیق در کسب مدال نداشته است.

رده بندی رقابتهای جهانی بر اساس امتیاز محاسبه خواهد شد که تیم کشورمان تاکنون با ۴۵ امتیاز صدرنشین است و کره جنوبی که تنها یک طلا کسب کرده با ۲۵ امتیاز در مکان دوم قرار دارد و ترکیه با یک برنز و ۱۹ امتیاز سوم است. تیم های روسیه و ازبکستان نیز با ۱۸ و ۱۷ امتیاز در تعقیب صدرنشین قرار دارند.

اما در بخش دختران از میان چهار نماینده ایران تنها مبینا کولیوند موفق به کسب مدال برنز شده است. مریم حاجی علیزاده، غزل سلطانی و مهلا مومن زاده با شکست برابر رقبای خود از دور مسابقات حذف شده اند.در این بخش انگلستان با دو طلا صدرنشین است و تیم های کره جنوبی و ویتنام در مکانهای دوم و سوم قرار دارند.

این دوره از مسابقات تا روز جمعه در تونس ادامه خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق