بازی کودکان در ساحل، نکات مهم


بازی کودکان در ساحل، نکات مهم

حال که فصل تابستان است، شاید بخواهید با کودک خود به ساحل بروید که در روزهای گرم، یکی از بهترین تفریحات است. اما آیا می‌دانید کودکتان به چه لوازمی احتیاج دارد؟

نی نی بان: حال که فصل تابستان است، شاید بخواهید با کودک خود به ساحل بروید که در روزهای گرم، یکی از بهترین تفریحات است. اما آیا می‌دانید کودکتان به چه لوازمی احتیاج دارد؟ ما در اینجا آنچه را که شما باید برای رفتن به ساحل برای کودکتان فراهم کنید، آورده‌ایم.

بازی کودکان در ساحل، نکات مهم

پوشک قابل شستشو
شما می‌توانید از پوشک‌هایی استفاده کنید که به آسانی شسته می‌شوند، در این روش در مصرف پوشک صرفه جویی نیز خواهید شد.

کرم ضد آفتاب
از کرم‌های ضد آفتابی که حاوی اکسیبنزون ​​و رتینیل هستند، خودداری کنید زیرا موجب آلرژی و آسیب‌های پوستی می‌شود. انتخاب کر‌های ضد آفتاب «عاری از مواد شیمیایی» ساخته شده با اکسید روی یا مواد معدنی دی اکسید تیتانیوم برای کودک شما بسیار مناسب است.

کلاه آفتابی
یک کلاه که صورت، گردن و گوش‌ها را بپوشاند برای کودکتان که ساعت‌ها در ساحل بازی می‌کند، ضروری است. بهتر است کلاه‌هایی را که زیر چانه بسته می‌شود انتخاب کنید تا از افتادن آن هنگام بازی کودک، جلوگیری شود.

حوله
شما به یک حوله کلاه دار با جذب بالا که بدن کودکتان را به طور کامل بپوشاند، احتیاج دارید تا هنگامی که او می‌خواست در ساحل کمی آرام بگیرد و بنشیند، آن را تن‌اش کند.

چادر
شما می‌توانید این چادرها را، که به آسانی قابل حمل نیز هستند، با خود به ساحل ببرید تا از آفتاب سوختگی کودکتان نیز جلوگیری کند.

کیف ضد آب
شما به یک کیف ضد آب احتیاج دارید تا وسایل خیس کودکتان را، جدا از لوازم خشک او، در آن بگذارید. این کیف بهتر از نایلون‌های پلاستیکی است.

کفش مخصوص آب
این کفش‌ها از پای کودکتان در مقابل سنگ‌های تیز موجود در ساحل و آفتاب سوختگی محافظت می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت مادر و نوزاد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی