آزاد و فرنگی‌کاران جوان به دهلی نو و ترنوا می‌روند


آزاد و فرنگی‌کاران جوان به دهلی نو و ترنوا می‌روند

بانک ورزش - تیم های ملی کشتی نوجوانان و جوانان کشورمان در سال جاری 5 رویداد مهم قاره‌ای، جهانی و المپیک را پیش رو دارند. به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، نوجوانان آزاد و...

بانک ورزش - تیم های ملی کشتی نوجوانان و جوانان کشورمان در سال جاری 5 رویداد مهم قاره‌ای، جهانی و المپیک را پیش رو دارند.

به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، نوجوانان آزاد و فرنگی کشورمان روزهای 19 تا 23 اردیبهشت ماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان بعنوان گزینشی المپیک نوجوانان شرکت می‌کنند. برنامه بعدی تیم‌های ملی نوجوانان شرکت در مسابقات جهانی در زاگرب کرواسی در 11 تا 17 تیرماه سال جاری است. آخرین رقابت پیش روی نوجوانان نیز حضور در المپیک نوجوانان در آرژانتین در 20 تا 22 مهرماه خواهد بود.

نوجوانان کشورمان در رشته کشتی فرنگی مرحله دوم اردوی خود از دیروز را آغاز کرده‌اند و اردوی آزادکاران نوجوان نیز از روز 14 فروردین ماه در خانه کشتی محمد بنا شروع شده است.

* دو مسابقه مهم جوانان کشتی ایران/ آزاد و فرنگی‌کاران به دهلی نو و ترنوا می‌روند

جوانان آزاد و فرنگی کشورمان روزهای 26 تا 31 تیر ماه در رقابت‌های قهرمانی آسیا در دهلی نو پایتخت هند شرکت می‌کنند. برنامه بعدی جوانان کشورمان نیز شرکت در مسابقات جهانی در روزهای 26 تا 31 شهریورماه در ترنوا اسلواکی است.

جوانان کشورمان در رشته کشتی آزاد از روز دهم فروردین ماه اردوی خود را آغاز کرده‌اند و مرحله جدید اردوی فرنگی‌کاران جوان نیز از روز 18 فروردین ماه در خانه کشتی محمد بنا آغاز شده است.

کلیه رقابت‌های قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی در این رده‌های سنی انجام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس