سهم ویژه گمرک بیله‌سوار در رونق اقتصادی اردبیل


سهم ویژه گمرک بیله‌سوار در رونق اقتصادی اردبیل

فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: توسعه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری گمررک بیله‌سوار سهم عمده‌ای را در رونق اقتصادی استان اردبیل به همراه دارد.

به گزارش ایسنا،حسن قبادی در جریان بازدید مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل به همراهی خبرنگاران از گمرک بیله‌سوار اظهار کرد: گمرک بیله‌سوار در سال‌های اخیر توسعه مناسبی داشته اما همچنان انتظار می‌رود این گمرک و مجموعه‌های فعال آن به ویژه پایانه مرزی توسعه روزافزونی پیدا کند.

وی با قدردانی از تلاش و همت مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در توجه ویژه به این شهرستان خاطرنشان کرد: هم در حوزه راه و هم پایانه مرزی بیله‌سوار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای پشتیبانی‌ها و حمایت‌های موثر و همه‌جانبه‌ای را انجام داده و در سالجاری نیز تلاش بر این است تا با تامین و تزریق اعتبار مناسب بتوان کارهای خوب و شایسته‌ای را انجام داد.

فرماندار بیله‌سوار به افزایش ورودی مسافران در ایام عید و همچنین تعطیلات طول سال اشاره کرد و افزود: ورودی 30 هزار مسافر آذری از طریق پایانه مرزی بیله‌سوار گویای رونق این منطقه مرزی است که انتظار می‌رود با فراهم شدن زیرساخت‌هایی نظیر جاده ارتباطی مناسب و ایمن در این شهرستان و مسیر ترانزیتی بتوان این توانمندی و قابلیت را افزایش داد.

قبادی جذب اعتبارات را هنر یک مدیر توانمند در عرصه توسعه‌ای و رشد و بالندگی منطقه دانست و بیان کرد: شهرستان بیله‌سوار همچنان از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و مدیریت شایسته‌ آن انتظار دارد تا به راه‌ها و مسیرهای ارتباطی این شهرستان توجهی جدی داشته و به کیفیت کار که ضامن سلامت جان مردم در تردد از این مسیرهاست؛ توجهی جدی داشته باشند.

وی تاثیرگذاری رسانه‌ها را در امر تبلیغ و اطلاع‌رسانی از توانمندی‌های شهرستان مرزی بیله‌سوار یادآور شد و گفت: در دوران کوتاه مسئولیت خود چندان انتشار اخبار و رویدادها را از این شهرستان در رسانه‌ها اعم از رسانه‌های مکتوب و صدا و سیما مشاهده نکردم ولی انتظار داریم با توجه به توانمندی‌های شهرستان بیله‌سوار از لحاظ مرزی و معروفیت به انبار غله بتوان کارهای مهم و تاثیرگذاری را در امر آگاهی‌بخشی و اطلاع‌رسانی انجام داد.

این مسئول تنوع تولید محصولات کشاورزی را در این شهرستان یکی دیگر از قابلیت‌های این منطقه زرخیز و مستعد اعلام و تصریح کرد: تولید هزاران تن محصولات کشاورزی در اراضی دیم و آبی در این شهرستان می‌طلبد تا جاده‌ها به عنوان مسیر حمل و نقل این محصولات از شرایط مناسب و ایمن برخوردار باشد.

قبادی ادامه داد: ما هرگز به فکر معجزه در کوتاه مدت در مسیر توسعه و توانمندی این شهرستان نیستیم ولی انتظار داریم در احقاق حقوق مردم با استفاده از همه ظرفیت‌ها بکوشیم تا شهرستان بیله‌سوار در ریل توسعه همه‌جانبه قرار گیرد.

وی از 24 ساعته شدن فعالیت گمرک بیله‌سوار در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار کرد: با موافقت به عمل آمده تلاش می‌شود تا با شبانه‌روزی شدن فعالیت گمرک بیله‌سوار گسترش تجارت خارجی و رونق صادرات به معنای واقعی اتفاق بیفتد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید