احداث 2 مجموعه ورزشی چند منظوره در ورامین


احداث 2 مجموعه ورزشی چند منظوره در ورامین

ورامین- مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین از ساخت 2 مجموعه فرهنگی ورزشی در شهرستان ورامین خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا خانی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران، در خصوص اهم برنامه های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین در سال جدید اظهارداشت: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین در سال جدید برنامه های مهمی به ویژه در مباحث توسعه اماکن فرهنگی ورزشی و استعدادیابی گسترده در رشته های مختلف ورزشی میان نوجوانان و جوانان دارد.

وی افزود: یکی از اهم برنامه های زیرساختی و توسعه اماکن فرهنگی و ورزشی، احداث ساختمان اداری-ورزشی سازمان و ساخت مجموعه ورزشی چندمنظوره در شهرستان ورامین است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین اضافه کرد: ساخت این دو مجموعه در بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری ورامین دیده شده و امیدواریم با حمایت های شهردار و مجموعه شورای اسلامی شهر ورامین به زودی احداث این دو مجموعه را آغاز کنیم.

خانی خاطرنشان کرد:حمایت از تیم های شهرداری و رشته های مختلف ورزشی با توجه به عشق و علاقه مردم و جوانان به این تیم ها با هدف توسعه ورزش قهرمانی از دیگر برنامه های این سازمان در سال جدید است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین در خصوص فعالیت های فرهنگی نیز بیان داشت:سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری ورامین در مباحث فرهنگی نیز فعال خواهد بود لذا طی جلساتی که داشتیم مقرر شد با توجه به وجود معاونت فرهنگی شهرداری،اکثر فعالیت ها و برنامه های فرهنگی از طریق این معاونت و با هماهنگی و تعامل این سازمان انجام شود.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های شهرداری ورامین در سال گذشته گفت: از مجموعه سازمان ها و ارگان های مختلف هم که به هر نحوی با سازمان فرهنگی ورزشی همکاری داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)