محمودی: او تا مهرماه سرباز است و تخلف کرده؛ خودش را معرفی کند!/ تراکتور برای عالیشاه اضافه خدمت می‌زند؟


محمودی: او تا مهرماه سرباز است و تخلف کرده؛ خودش را معرفی کند!/ تراکتور برای عالیشاه اضافه خدمت می‌زند؟

سرپرست تیم تراکتورسازی اعلام کرد عالیشاه احتمالا به علت غیبت در تمرینات از بهمن‌ماه تاکنون با اضافه خدمت روبه‌رو می‌شود.

به گزارش "ورزش سه"، امید عالیشاه که در نیم فصل لیگ شانزدهم به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی اضافه شد،‌ طبق قانون تا مهرماه 97 سربازی‌اش ادامه دارد، اما او نامه‌ای مبنی بر کسری خدمت به یگان خدمتی خود در تبریز ارائه کرده و معتقد است خدمت سربازی‌اش به پایان رسیده. هرچند که گفته می‌شود این کسری خدمت با تایید مسئولان سپاه مواجه نشده است.


از طرف دیگر عالیشاه از اواخر بهمن‌ماه در تمرینات تراکتورسازی حضور پیدا نکرده و حضورش در یک برنامه تلویزیونی برای کارشناسی دربی 86 پایتخت نیز مزید بر علت شد تا مسئولان باشگاه تبریزی او را اخراج کنند. عالیشاه فعلا در تمرینات تراکتورسازی حضور ندارد و حاشیه‌های زیادی درباره اش ایجاد شده است.


کاظم محمودی، سرپرست تراکتورسازی اما در این شرایط به توضیح درباره وضعیت عالیشاه پرداخت. او به خبرنگار "ورزش سه" گفت: «متاسفانه اخبار غیرواقعی در فضای مجازی درباره عالیشاه منتشر می‌شود که صحت ندارد. روز گذشته هم به نقل از مسئول تربیت‌بدنی ارتش موضوعی درباره عالیشاه مطرح شد که ایشان اساسا این جملات را تکذیب و اعلام کرد هیچ اظهارنظری درباره پایان خدمت عالیشاه نداشته است. عالیشاه سرباز سپاه است و سرباز ارتش نیست که آنها بخواهند درباره‌اش حرفی بزنند و اظهارنظری که از قول ایشان مبنی بر پایان خدمت سربازی این بازیکن مطرح شد، دروغ بود.»


سرپرست تراکتورسازی در بخش دیگری از حرف‌هایش به صورت سربسته به احتمال اضافه خدمت عالیشاه اشاره کرد: «عالیشاه سرباز تراکتورسازی بود اما از بهمن‌ماه سال 96 در تمرینات تیم غیبت داشته و به همین خاطر ما او را اخراج کردیم. او از تیم اخراج شده اما باید خودش را برای تعیین تکلیف به یگان خدمتی معرفی کند. او تا مهرماه سال 97 سرباز است اما با توجه به غیبتی که از بهمن‌ماه در تمرینات و یگان خدمتی داشته، باید پاسخگو باشد و مشخص شود که یگان خدمتی چگونه درباره مابقی خدمتش تصمیم می‌گیرد.»


محمودی ادامه داد: «صحبت‌هایی که درباره بازگشت عالیشاه به تمرینات پرسپولیس هم مطرح می‌شود، دروغ و شیطنت است. این مساله صحت ندارد. این بازیکن تخلفات متعددی انجام داده باید وضعیت خدمت خود راهرچه سریع‌تر مشخص کند.»


سرپرست تراکتورسازی در پایان اضافه کرد: «ما در گذشته و حال حاضر بازیکنان سرباز زیادی در تیم خود داشته ایم که بسیار متعهد و منضبط کارشان را انجام داده‌اند. همین حالا بازیکنان سرباز ما جزو تاثیرگذارترین نفرات هستند و این مساله ای که برای عالیشاه پیش آمده باعث می‌شود ذهنیتی درباره همه سربازان ایجاد شود اما بدون تعارف سربازان ما جزو بهترین بازیکنان تراکتورسازی محسوب می‌شوند و میزان تاثیرگذاری‌شان بر همه واضح است.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا