تریلر مرسدس بنز ای ام جی، “جی تی” | فیلم


تریلر مرسدس بنز ای ام جی، “جی تی” | فیلم

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تریلر مرسدس بنز ای ام جی، “جی تی” | فیلم

خودروهای بیل گیتس در سال 2016 | فیلم...

تریلر مرسدس بنز ای ام جی، “جی تی” | فیلم

فیلم خودروی نامرئی بنز...

تریلر مرسدس بنز ای ام جی، “جی تی” | فیلم

رقابتی متفاوت در پیست فرمول یک ملبورن | فیلم...

Mercedes-AMG GT می‌تواند به عنوان یک جانشین برای SLS AMG که تولیدش متوقف شده، محسوب شود. اما تغییرات مثبتی در آن صورت گرفته و یک جانشین ارزان تر به شمار می رود. SLS AMG قدرتمند از هندلینگ خاصی بهره می برد که حتی رانندگان باتجربه را زمانی که بیش از اندازه گاز می دادند، تنبیه می کرد. اما خوشبختانه AMG GT فرمان نرم و قابل پیش بینی تری دارد و از نظر ابعادی نیز جمع و جورتر است که اعتماد به نفس راننده را بالا می برد. در نتیجه برای رانندگی روزمره و یا حضور گهگاهی در پیست، AMG GT سال ۲۰۱۶ می‌تواند اتومبیل بهتری نسبت به SLS باشد.

بسیاری از تکنولوژی سطح بالای مرسدس در AMG GT نیز بکار گرفته شده اند. بدنه سبک و ساختار زیرین خودرو تقریباً بطور کامل از آلومینیوم ساخته شده اند. پایه های فعال موتور و جعبه دنده باتوجه به شرایط رانندگی سفتی خود را تغییر می دهند. سیستم فرمان نیز باتوجه سرعت و نیروهای G جانبی، میزان سفتی و چرخش خود را تنظیم می کند. دیسک های ترمز از جنس کربن-سرامیک نیز بصورت اختیاری قابل تهیه می باشند. نتیجه یک خودروی اسپرت است که در پیچ ها، هندلینگ و ترمزگیری عملکردی کاملاً عالی و قابل رقابت با سایر مدل های اسپرت در این سطح را ارائه می دهد.

قدرت مرسدس بنز AMG GT S سال ۲۰۱۶ از یک موتور V8 توربوشارژ شده ۴ لیتری ناشی می شود که توان تولید ۵۰۳ اسب بخار نیرو و ۶۵۰ نیوتن بر متر مربع گشتاور را دارد. قدرت تولید شده از طریق یک جعبه دنده هفت سرعته دستی اتوماتیک شده به چرخ های عقب انتقال می یابد. به ادعای مرسدس، AMG GT S می تواند ظرف ۳٫۷ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت درست پیدا کند.

مدل AMG GT از سیستم انتقال قدرت غیرتیون شده به همراه موتور V8 با توان تولید ۴۵۶ اسب بخار و ۶۰۰ نیوتن بر متر مربع گشتاور، بهره می برد.

ویژگی های ایمنی استاندارد در مدل AMG GT S سال ۲۰۱۶ شامل ترمزهای ضد قفل، کنترل کشش و پایداری، ایربگ های جانبی، ایربگ های پرده ای در دو طرف و ایربگ های زانو می شود. GT S همچنین از سیستم نظارت بر روی هوشیاری راننده، هشدار برخورد از جلو، ترمزگیری خودکار در هنگام برخورد با موانع جلویی، یک دوربین دنده عقب و سنسورهای پارک عقب نیز برخوردار است.

(۲۰)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : Mercedes-AMG GT, تبلیغ مرسدس بنز, خودروی بنز, مرسدس بنز, معرفی Mercedes-AMG GT, معرفی اتومبیل

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟