میزان بارش‌های استان کرمانشاه طی24 ساعت گذشته/پاوه در صدر بارش‌ها


میزان بارش‌های استان کرمانشاه طی24 ساعت گذشته/پاوه در صدر بارش‌ها

کرمانشاه- مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه ضمن تشریح میزان بارش‌های استان کرمانشاه طی 24 ساعت گذشته گفت: پاوه با 64 میلی‌متر، در صدر بارش‌های استان قرار دارد.

محمد خسروی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به بارش‌های صورت گرفته طی ۲۴ ساعت گذشته در استان کرمانشاه گفت: طی یک روز گذشته بارش‌های گسترده‌ای در سطح استان آغازشده و در بسیاری از نقاط استان ازجمله مرکز و مناطق غربی با بارش تگرگ همراه بوده است.

وی بیشترین بارش‌های استان طی مدت مذکور را مربوط به پاوه با ۶۴ میلی‌متر بارش عنوان کرد و گفت: جوانرود با ۵۸ میلی‌متر بارش و روانسر با ۵۲ میلی‌متر بارش در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: شهرستان اسلام‌آباد غرب با ۴۴ میلی‌متر، دالاهو با ۴۱میلی‌متر، ثلاث باباجانی با ۳۴ میلی‌متر، گیلانغرب با ۳۱ میلی‌متر، سنقر با۳۰ میلی‌متر، صحنه با ۲۷ میلی‌متر، کرمانشاه با ۲۵ میلی‌متر و هرسین با۲۶ میلی‌متر بارش در جایگاه‌های بعدی قرار دارند.

وی میزان بارش‌های شهرستان‌های سرپلذهاب را ۱۲ میلی‌متر، کنگاور ۱۰ میلی‌متر و قصرشیرین را یک میلی‌متر طی ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد.

خسروی از استمرار سامانه بارشی مذکور که هم‌اکنون بر جو استان حاکم است، طی روزهای آینده خبر داد و گفت: این سامانه تا دوشنبه هفته آینده جو منطقه را تحت تأثیر می‌دهد.

وی افزود: این سامانه به‌تناوب سبب بارندگی همراه با رعدوبرق و گاهی اوقات وزش باد نسبتاً شدید در سطح استان خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: این سامانه با شدت و گستردگی بیشتر، از اواسط امروز پنجشنبه تا ظهر جمعه در نیمه غربی و نواحی جنوبی استان فعالیت خواهد کرد.

وی از آب‌گرفتگی معابر عمومی، رگبار تگرگ و وقوع سیلاب‌های محلی در استان و به‌ویژه مناطق ذکرشده خبر داد و گفت: موج دوم از این سامانه طی ساعاتی از روزهای شنبه تا دوشنبه مجدداً سبب بارندگی در سطح استان خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید