مکس ورشتپن: برای همیلتون سرزنش کردن من آسان است


فرمول یک ایران – مکس ورشتپن می گوید که برای لوئیس همیلتون آسان است که او را برای حادثه مسابقه بحرین سرزنش کند، زیرا او راننده ی جوانی است. راننده ی مرسدس پس از تماشای برخوردش با راننده ردبول بر روی مانیتور تلویزیون، درست قبل از جشن سکو، ورشتپن را کله خر خواند. در کنفرانس مطبوعاتی چین نیز از جوان ترین پیروز فرمول یک درباره حادثه ی...

فرمول یک ایران – مکس ورشتپن می گوید که برای لوئیس همیلتون آسان است که او را برای حادثه مسابقه بحرین سرزنش کند، زیرا او راننده ی جوانی است.

راننده ی مرسدس پس از تماشای برخوردش با راننده ردبول بر روی مانیتور تلویزیون، درست قبل از جشن سکو، ورشتپن را کله خر خواند.

در کنفرانس مطبوعاتی چین نیز از جوان ترین پیروز فرمول یک درباره حادثه ی هفته ی گذشته در بحرین سوال شد و او پاسخ داد:

سرزنش کردن راننده جوان تر بسیار آسان و ساده است. این تنها دلیلی است که می توان ببینم، اما این اتفاقات رخ می دهد و هیچ دلیلی برای تغییر وجود ندارد.

مکس ورشتپن: برای همیلتون سرزنش کردن من آسان استمکس ورشتپن: برای همیلتون سرزنش کردن من آسان است برخورد لوئیس همیلتون و مکس ورشتپن – بحرین 2018

ورشتپن گفت که از مسابقه بحرین با همیلتون صحبتی نکرده اما شاید در این آخر هفته این کار را انجام دهد و او همچنین افزود که هیچ برنامه ای برای تغییر استایل رانندگی اش ندارد:

اگر لازم باشد، ممکن است که با او صحبت کنم. اما چرا من باید چیزی را تغییر دهم؟ فکر نمی کنم کار اشتباهی انجام داده باشم و من فقط سعی کردم از یک ماشین سبقت بگیرم.

من فکر می کنم آن یک فرصت نسبتا خوب بود و من برای آن [سبقت] رفتم، برای مثال مسابقه مکزیک سال گذشته نیز اینگونه بود.

این مسابقه است و درک آن بسیار ساده، من درک نمی کنم چرا همه این موضوع را بسیار مهم جلوه دادند، این چیزها در مسابقه رخ می دهد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید